Ubisoft går mot strömmen - kommer att närvara på årets Gamescom-mässa

Robot
Ubisoft går mot strömmen - kommer att närvara på årets Gamescom-mässa

Äntligen någon som vill visa framfötterna!

#Ubisoft, #gamescom


Medlem

Är det bara Ubi som kommer vara där då eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Då blir det de som får min uppmärksamhet, men antar att det blir fler som visar sig ändå. Det finns ju gott om plats för nya i alla fall. Hoppas bara Gamescom går runt ekonomiskt med alla som uteblir.

Tycker ändå att Ubisoft ofta har intressanta presentationer, på gott och ont men oftast gott för min del. Håller tummarna för att de visar upp något spännande.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Skribent
Skrivet av Proximately:

Då blir det de som får min uppmärksamhet, men antar att det blir fler som visar sig ändå. Det finns ju gott om plats för nya i alla fall. Hoppas bara Gamescom går runt ekonomiskt med alla som uteblir.

Tycker ändå att Ubisoft ofta har intressanta presentationer, på gott och ont men oftast gott för min del. Håller tummarna för att de visar upp något spännande.

Om inte annat brukar de ha lite underhållande presentationer, kan vara rätt bananas med dansande pandor och skit. Men på E3 brukar det vara en rätt skön break från de andra stora presskonferenserna som ofta ändå är rätt uppstyrda och...vill inte säga "tråkiga"...men traditionella kanske är ordet?

Med det sagt, jag gissar på ett nytt Just Dance som även lanseras på Wii. XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ge oss en update om kommande Splinter Cell som vi har väntat på i snart 10 år

Skribent
Skrivet av Zicero:

Ge oss en update om kommande Splinter Cell som vi har väntat på i snart 10 år

Splinter Cell är nya Half Life 3...didn't you know?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Och så är det såklart Ubisoft av alla.....

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Om inte annat brukar de ha lite underhållande presentationer, kan vara rätt bananas med dansande pandor och skit. Men på E3 brukar det vara en rätt skön break från de andra stora presskonferenserna som ofta ändå är rätt uppstyrda och...vill inte säga "tråkiga"...men traditionella kanske är ordet?

Med det sagt, jag gissar på ett nytt Just Dance som även lanseras på Wii. XD

Det är just den biten som jag ser fram emot som mest. Brukar kännas lite halvpinigt men ändå fett underhållande, lite självmedvetet men där man ändå rycker på axlarna och låter det vara. I like. De får gärna dansa fram på scenen!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Visa mycket singel player är ju det jag hoppas på men det är en broken dream. UBIsoft har ju gått mer o mer till att ALLT ska vara multiplayer och CO-OP. Till o med Assassin's Creed är de tvungna att släpa in i sitt multiplayer limbo nu med deras AC: Infinity projekt...
_____________________________________________________________________________________
Jag skulle bli glad om de utannonserar nu på GamesCom att de kommer tillbaka till Steam plattformen igen som nu EA och även senast ActiVision gjort. Det är en extrem högoddsare dock då de porrar runt med EPiC i sängen...

Skrivet av Zicero:

Ge oss en update om kommande Splinter Cell som vi har väntat på i snart 10 år

Ja det är verkligen på tiden. Jag suktar efter ett nytt Splinter Cell. Ska bli så nice med ett riktigt singel player stealth äventyr. Det finns för lite sånt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Geeks Gaming
Skrivet av Zicero:

Ge oss en update om kommande Splinter Cell som vi har väntat på i snart 10 år

Ska inte förvänta sig för mycket. Släpper dom nytt så lär det bli öppen värld a la ghost recon/assassin's creed, nfts och jaga iconer på en karta för att fylla ut spelet för där inte finns något grund content.

Inaktiv

Vill se uppföljaren till Immortals Fenyx Rising. Hade fantastiskt kul med det.

Medlem

Splinter Cell tack.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Hoppas på lite info om AssCreed: Infinity och nytt Splinter Cell! Även om de inte ger oss mer info kring det, så är det alltid kul och se vad Ubisoft pillar med. Älskar allt som har med AssCreed och Spliter Cell att göra, kommer alltid vara några av mina favoritspel. De tre senaste AssCreedsen har varit FRUKTANSVÄRT bra och oerhört vackra. Kommer aldrig få nog.

Medlem

Hoppas att dom avslöjar mer om Ubisoft Scalar och spel där dom använder det, spräng mitt sinnelag!

Medlem

Det verkar som att folk missuppfattade vad jag sa om en update om nya Splinter Cell. Det är visserligen korrekt att det inte är "nytt" fast det är ändå nytt? lol

https://news.ubisoft.com/en-us/article/4adJLuhgYrPboHAPRfK7Oz...

Splinter Cell Remake på gång! Artikeln är skriven december 2021, så hoppas som sagt på någon teaser på Gamescom?? Gött att man har PS5

"Ubisoft has greenlit the development of a Splinter Cell remake that will draw from the rich canvas of the brand. Led by Ubisoft Toronto, the game will be rebuilt from the ground up using Ubisoft’s own Snowdrop engine – the same engine being used to develop Avatar: Frontiers of Pandora, as well as Ubisoft’s upcoming Star Wars game – to deliver new-generation visuals and gameplay, and the dynamic lighting and shadows the series is known for."

1
Skriv svar