Tv-serien Fallout förstärks av Twin Peaks Kyle MacLachlan

Robot
Tv-serien Fallout förstärks av Twin Peaks Kyle MacLachlan

"A damn fine cup of coffee!"

#fallout


Medlem

Kyle MacLachlans bästa roll är ju i filmen The Hidden från 1987. Fantastisk sci-fi action om en mordisk kroppssbytande utomjording som gillar Ferraris och hårdrock.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Ni trollar va?

"...cup of Joe" ska det givetvis vara...

Medlem

Heh, kollade precis in en Twin Peaks reunion på tuben. Har ett sug på att se om Twin Peaks, men har så mycket annat i tittarlistan först.

"Sex and the City" och "Desperate Housewives" cmon... Varför inte nämna "Dune" och "Blue Velvet" istället?! ;P


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av sebrock:

Ni trollar va?

"...cup of Joe" ska det givetvis vara...

Refererar till denna(missade om du skämtar ;P):


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Refererar till denna(missade om du skämtar ;P):
https://www.youtube.com/watch?v=KxwcQ1dapw8

Black as midnight on a moonless night!


signatur

IDKFA

Medlem

Han är ju Paul!!

Medlem

Han är också med i Blue Velvet, en redig kanonrulle Lynch gjorde innan Twin Peaks. Se den. Sen är han ju med i Dune också, men kvaliteten av den filmen kan jag inte uttala mig om då jag inte sett den sen jag var typ 10.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Avstängd

Har otroligt låga förväntningar för denna serie, tyvärr.

Medlem

Tänker alltid Dune när jag ser honom. Sen användes ju hans utseende i det första Dune-spelet också.

Medlem

Coffee... coffee never changes.
är helt ointressad av den här serien även om MacLachlan är med. Och då är postapocalyptic setting en av mina favoriter.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Heh, kollade precis in en Twin Peaks reunion på tuben. Har ett sug på att se om Twin Peaks, men har så mycket annat i tittarlistan först.

"Sex and the City" och "Desperate Housewives" cmon... Varför inte nämna "Dune" och "Blue Velvet" istället?! ;P

Dune är väl en film man bör undvika att referera till om man kan

Medlem
Skrivet av Komured:

Dune är väl en film man bör undvika att referera till om man kan

Äsch, SÅ illa är den inte hehe. Den har en hel del skavanker helt klart, men är fortfarande väldigt unik enligt mig.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar