The Quarry nyttjar Avengers: Infinity War-teknologi

Robot
The Quarry nyttjar Avengers: Infinity War-teknologi

Samma ansiktsteknik som för Thanos.

#the-quarry


Medlem

Vet inte om det är en särskilt stor grej att skryta om..? Thanos ser rätt tecknad ut bitvis, tyvärr.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Vet inte om det är en särskilt stor grej att skryta om..? Thanos ser rätt tecknad ut bitvis, tyvärr.

Att det bara krävdes handpåläggning 27 gånger är massivt. Jag har inte stenkoll på hur siffrorna ser ut normalt sett men av det lilla jag har sett av animationsteknik så känns det som en ganska sjuk siffra.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

eld
Medlem

Ni menar tekniken som gjorde dunderhitten morbius möjlig!!

Skrivet av Kalliban:

Vet inte om det är en särskilt stor grej att skryta om..? Thanos ser rätt tecknad ut bitvis, tyvärr.

Thanos är ju objektivt ett av de bästa performance captures som gjorts, sjukt mycket som gjorde de subtila animationerna möjliga.

Medlem

Vem är Thanos? 🙂

Medlem

Märktes ändå, spelet såg riktigt bra ut. Enda saken rent tekniskt som jag hade problem med är en spoiler:

Tyvärr var det otroligt bortkastat att man inte gjorde riktigt snygga varulvsomvandlingar när man ändå var i ett spel och kunde komma undan med saker som skulle se digitalt och fake ut i en film.

Medlem
Skrivet av A1200G:

Vem är Thanos? 🙂

En sämre kopia utav Darkseid.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar