Halvtid 2022 - 35 spel du kanske missat

Robot
Halvtid 2022 - 35 spel du kanske missat

FZ tipsar om första halvårets glömda guldkorn.

#2022, #halvtid, #speltips


Medlem

Woohoo har längtat efter den här artikeln, var orolig att den inte skulle komma.
Kilman ftw <3

Medlem

Tack för artikeln. Tyvärr får jag nog se fram emot 2:a halvlek av året då inget av de listade spelen fångade intresset...


signatur

Submission is for the weak

Frilansare

Tack för tipsen!

Skribent
Skrivet av Kleptomaniac:

Tack för artikeln. Tyvärr får jag nog se fram emot 2:a halvlek av året då inget av de listade spelen fångade intresset...

När det inte släpps några nya spel som intresserar en så finns ju alltid backloggen. Brukar också gilla att spela om någon gammal favorit på sommaren. Tänkte för egen del göra ett återbesök på den där berömda ap-ön i sommar.

Skribent
Skrivet av alex_ceci:

Woohoo har längtat efter den här artikeln, var orolig att den inte skulle komma.
Kilman ftw <3

Trevligt att det uppskattas

Medlem

Stort tack för den här artikeln! Hade missat alla utom TMNT & Tiny Tina. Väldigt bra och lockande beskrivningar

Medlem

JA Norco är bra om man vill ha första person peka klicka med ett väldans narrativ , men jag vete tusan vad du fick raketkatterna ifrån

Skribent
Skrivet av Isak19:

JA Norco är bra om man vill ha första person peka klicka med ett väldans narrativ , men jag vete tusan vad du fick raketkatterna ifrån

Väntade faktiskt på den frågan, så jag är glad att den kom.
Det finns en katt i spelet som du kan klappa om och om igen. Först börjar den vibrera och till slut flyger den iväg som en raket.
Så det är en raketkatt i singular, för att vara rättvis.

Medlem
Skrivet av Joakim Kilman:

Väntade faktiskt på den frågan, så jag är glad att den kom.
Det finns en katt i spelet som du kan klappa om och om igen. Först börjar den vibrera och till slut flyger den iväg som en raket.
Så det är en raketkatt i singular, för att vara rättvis.

Ok tror jag missade det

Frilansare

Kan verkligen rekommendera Norco. Perfekt sommarkvällsmys.

Medlem

Lägger in ett tips för oss som vill ta det lite lugnare ibland.

Model Builder, plastbyggsatser fast på PC, finns på Steam, släpptes i Februari.

Skribent
Skrivet av Isak19:

Ok tror jag missade det

Tror att katten är baserad på någon av utvecklarnas katter, vilket gör det lite extra bra.

Skribent
Skrivet av Wolfkin:

Lägger in ett tips för oss som vill ta det lite lugnare ibland.

Model Builder, plastbyggsatser fast på PC, finns på Steam, släpptes i Februari.

https://www.youtube.com/watch?v=zYi_GPaFp4U&ab_channel=ModelB...

Ser riktigt trivsamt ut. Älskar att det finns så här "smala" simulatorer som inte bara är shovelware utan faktiskt är utvecklade med lite kärlek.

Medlem

Jag spelade Pocky & Rocky som barn på SNES och lyckades få tag på det igen i vuxen ålder, galet svårt! Var både överraskad och glad att se att det har kommit en nyversion, men jag måste klara det gamla först 😅

Skribent
Skrivet av Filikun:

Jag spelade Pocky & Rocky som barn på SNES och lyckades få tag på det igen i vuxen ålder, galet svårt! Var både överraskad och glad att se att det har kommit en nyversion, men jag måste klara det gamla först 😅

Det är fan inte lätt. Lite extra elakt att göra ett så gulligt spel så svårt.

Medlem
Skrivet av Joakim Kilman:

Det är fan inte lätt. Lite extra elakt att göra ett så gulligt spel så svårt.

Alla gånger, men musiken är fantastisk!

https://youtu.be/ALSkd3yrBgc

1
Skriv svar