Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

J-rollspel, tennis och hjärnkirurgi medelst M1903!

#fz, #spelhelg


Medlem

Jag fick Elden Ring gratis i samband med uppgradering av maskinen, så det kanske jag ska kolla in om tid finnes.

Medlem

Plockade på mig Divinity: Original Sin 2 på Steam-rean, blir att ge mig på det.

Medlem

Chernobylite på Xsx, vilket jag dock ångrar Inget bra spel opolerat i allt tycker jag
Men jag har betalt så jag stretar på 🥱

Medlem

Ghost of Tsushima (PS5) genom nya PS+ och Wind Waker HD på stream.


signatur
Medlem

Mass Effect 2 legendary. Väldigt besviken på hur lite spelet snyggats till, ren cashgrab.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Ambassadör
Xbox

Dragit igång AI: The Somnium Files - NirvanA Initiative som verkar vara en mycket bra uppföljare. Vid sidan av det så blir det lite Fall Guys som har Halo event den här veckan.


signatur

Jump in.

Medlem

Började med Ark survival edition med expansioner och allt lull-lull med vad det innebär, nästan lika buggit som när det släpptes för första gången 2017 (för snart 5 år sedan). Fick ägna en halvtimme åt felsökning innan spelet ens starta i native upplösning. Men sa jag att det har dinosaurier? Nu blev huvudvärken plötsligt värt det


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

House flipper släpptes igår till game pass, så det blir att renovera hus i helgen.

Skribent
Skrivet av Slashgibber:

Mass Effect 2 legendary. Väldigt besviken på hur lite spelet snyggats till, ren cashgrab.

Det är nice att ha alla spelen i ett paket, men det är främst 1an de fixat i kan jag känna. Ser heller ingen anleding att paket ignorerar Switch, då de som du säger gjort väldigt lite med spelen. Men EA hatar ju Nintendo så det är väl det.


signatur

"Writer and Fighter"

One
Medlem

Fall Guys med grappen och Dead cells när han somnat.Ska kolla in DLC paketet till Dead cells snart 😍

Medlem

Är fortfarande inne i mitt Experience Inc dungeon crawling marathon.

Nu körs Operation Abyss: New Tokyo Legacy på PSVITA. Föredrar formatet framför Steam versionen just nu (nej har ingen steam deck). Näst på tur står uppföljaren Operation Babel: New Tokyo Legacy.

Efter det blir det nog Demon Gaze 1 samt Demon Gaze 2. Sedan Stranger of Sword City följt av Saviors of samphire wings. Tänkte köra Undernauts: Labyrinth of Yomi som släpptes i Februari i år som final men kunde ej hålla mig så det åkte först

AI: The Somnium Files - NirvanA Initiative ville jag köra denna helg men får bli nästa.

Medlem

Fick Diablo feber när immortals släpptes. Men… immortals var roligt exat 3dagar. Nu blir de Diablo 3 på ps5 istället.


signatur

🐖💨💩

Medlem
Geeks Gaming
Skrivet av anon_326443:

Vilket spel är det? 🤔

Medlem

Captain of Industry,, Ett sånt tidslukande factory/management spel. Du kan nästan inte göra fel,, bara mindre rätt hela tiden

FM-guru
F.d. Sisyr

Tänkte lira Grim Dawn i helgen - aldrig spelat expansionerna, men nu är det dags!

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Uncharted 4!

Bra val!


signatur

🐖💨💩

Medlem

Kunde äntiligen köpa en ps5 på Mediamarkt föra veckan så jag spelar Demons souls ps5 Remake. Är det nån annan som spelar det så hojta till.

KoP
Medlem

Inget. Är på semester så kopplar bort allt som har med spel att göra.

Medlem

Mitt semesterspel är Horizon II: Forbidden West till PS5.
Att alla dagar på sommaren skulle vara 30 grader och sol är bara vilda fantasier. Hälften av dagarna är faktiskt rätt halvrisiga och lämpar sig bra för tv-spelande.

Medlem

The hunter COTW revontuli coast, lumberjack dynasty och farming simulator är och har varit mina spel denna helg.

Medlem

Farming Simulator 22

1
Skriv svar