Paramount på Xbox?

Medlem
Paramount på Xbox?

hittar inte när jag kollar, har jag missat något? vill gärna se den senaste bevis and butthead filmen men verkar bara finnas på paramount plus. ber om ursäkt i förväg för felstavningar etc. 25 här och med ens stationära på 🥵

Skribent

Det finns en app, men den funkar inte i Sverige tyvärr.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

ok, tack Johan. hade för mig att det fanns som en perk för gamepass ägare ett tag. tacksam för svar och får hoppas att den dyker upp på annat sätt, bevis and butthead och Bill and Ted var sådant man växte upp med 😁

Skribent
Skrivet av YmerXE:

ok, tack Johan. hade för mig att det fanns som en perk för gamepass ägare ett tag. tacksam för svar och får hoppas att den dyker upp på annat sätt, bevis and butthead och Bill and Ted var sådant man växte upp med 😁

Jo perken funkade, men man fick se på datorn instället eller via appen på mobilen.

Nu när jag tänker på det? Kanske går att köra Paramount via webläsaren på xboxen?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jo perken funkade, men man fick se på datorn instället eller via appen på mobilen.

Nu när jag tänker på det? Kanske går att köra Paramount via webläsaren på xboxen?

on it, bara för att se om det funkar. ger uppdatering snart

Medlem

fått konto, men laddar bara i edge på xboxen. får kolla om ens vän har något som stödjer appen, då har han 7 dagar på sig 😁

Medlem

Går köra Paramount+ i Apple TV-appen på Xbox iaf, men vet inte om det krävs att du även har Apple TV+ abonnemang.
(Har kollat Halo, Star Trek Discovery och kollar även Star Trek: Strange New Worlds via Apple TV-appen på det sättet)


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

ok, tack Dave, kollar upp det. verkar inte acceptera ens kod. får ta tag i det imorgon. för tillfället får man köra på sin dator och så fort jag fått svar från kompisen om han har något som stödjer appen så får han lösenord och så

Medlem

Funkar i Edge på xboxen.

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Funkar i Edge på xboxen.

laddar bara för mig

Medlem

Fanns dock inte så mycket i Paramount+ värt att se. Halo var skitbra. Säsong 4 av Star Trek Discovery också. Sedan Inte så mycket mer. Jag var nöjd med perken. Men jag tog bara den tiden.

1
Skriv svar