Minecraft-streamern och youtube-profilen Technoblade har avlidit i cancer

Robot
Minecraft-streamern och youtube-profilen Technoblade har avlidit i cancer

Mina söner har nämnt hans namn i minecraft-sammanhang om hur bra videor han gjorde. Han var uppskattad av många har jag förstått. Fy fan va trist. RIP!

Medlem

Har aldrig sett hans videor, eller i ärlighetens namn ens hört talas om honom innan nu, men cancer är ett jävelskap utan dess like och detta gör mig oerhört sorgsen (min fostermamma dog i cancer så blir väl lite "triggered") och känner verkligen för hans pappa. Må han vila i frid!

Medlem

Tung video att titta på. Jag grinade som när jag var barn typ. Länge sedan.

Skribent
Skrivet av perihelion74:

Tung video att titta på. Jag grinade som när jag var barn typ. Länge sedan.

Det var tungt att titta på, ingen ska behöva begrava sina egna barn eller förlora dem till sjukdomar som cancer.


signatur

"Writer and Fighter"

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av perihelion74:

Tung video att titta på. Jag grinade som när jag var barn typ. Länge sedan.

Ja fyfan, aldrig hört talas om killen men vad hjälpte det. Usch.

Cancer är ett helvete.

Medlem

Har för mig att han spelade väldigt mycket tillsammans med "Dream", typ den största Minecraft-youtubern.

Skribent

Usch, sånt här är så jäkla tungt att se. 23 år ... Fy fan för cancer.

Fy fan vad onödigt, 23 år är ju ingen ålder.:(


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Ingen aning om vem det är, men fasen vad tragiskt. 23 år är ju ingenting. Cancer kan fara åt helvete!

Medlem

Livet är skört :/


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Testpilot

Aldrig hört talas om men så ledsamt

Medlem

F%¤# CANCER!!! Jag förlorade min allra bästa vän till cancer...

Medlem

Jag förlorade både min morfar och min pappas moster till cancer.
Cancer kan ta sig i röven med kall hand!

Medlem

onödigt vetande

Jag fick sköldkörtelcancer för typ 10-11 år sedan.. och som ni kan se så dog jag inte. Ett läkarbesök till så är jag friskförklarad.

Medlem

F*ck cancer! Jag hade en morbror som dog i bukspottkörtelcancer i 40-års åldern. Han levde hälsosamt, cyklade till jobbet och var ensamstående pappa till en son i tonåren när han fick sin cancerdiagnos.

Medlem

Minecraft har valt att föreviga Technoblade i spelet. I launchern kan man nu se en gris med krona som var en del av Technoblades skin. Det kommer även läggas in en ny splashtext "Technoblade never dies!"

https://www.reddit.com/r/Technoblade/comments/vs8jz7/we_did_i...

Fint att se att man går ihop som community och att det går igenom.

1
Skriv svar