Stray seglar upp som det mest önskade spelet på Steam

Robot
Stray seglar upp som det mest önskade spelet på Steam

Knuffar ner ett zombiespel, som hamnat i blåsväder.

#steam, #stray, #the-day-before


Medlem

Trodde det bara var till ps5.

En handfull betalda heltidsfrivilliga och ett betydligt större gäng obetalda deltidsfrivilliga. Bra och billigt upplägg!


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

"Full-time volunteers work for salaries"
Alla anställda är väl volunteers på sätt och vis, om vi inte pratar slavhandel.

Ska nog be min chef ändra i mitt anställningsavtal så det står heltidsfrivillig. För att förtydliga att han inte tvingar mig att jobba.

Medlem

The Day Before luktar problem lång väg. Har väldigt svårt att tro att de kommer att ro det där i hamn.

Stray däremot verkar tokmysigt, ser fram emot att köra igenom det. Jag trodde också att det var PS5-exklusivt, känns som att man bara sett det på State of Play.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Dex
Medlem
Skrivet av Arzei:

The Day Before luktar problem lång väg. Har väldigt svårt att tro att de kommer att ro det där i hamn.

Stray däremot verkar tokmysigt, ser fram emot att köra igenom det. Jag trodde också att det var PS5-exklusivt, känns som att man bara sett det på State of Play.

Ja lite intressant att Sony marknadsför detta spelet en hel del på sina diverse State of Play. Det verkar nästan som dom är publisher för det.

Det är precis som Kena: Bridge of Spirits. Det marknadsfördes också rätt hårt av Sony, men kom även till PC.

Det är även det första spelet som kommer dag ett på Playstation Plus Extra, så rätt intressant.

Medlem
Skrivet av Dex:

Ja lite intressant att Sony marknadsför detta spelet en hel del på sina diverse State of Play. Det verkar nästan som dom är publisher för det.

Det är precis som Kena: Bridge of Spirits. Det marknadsfördes också rätt hårt av Sony, men kom även till PC.

Det är även det första spelet som kommer dag ett på Playstation Plus Extra, så rätt intressant.

Tack för tipset, lägger till 350:- på min ps+ prem så har jag extra i ett år istället för essential, å får ett spel jag tänkte köpa vid release. 💯

Medlem

Förbokat på pc, min plan är att köra co-op med min katt.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Trodde det bara var till ps5.

Trodde det först jag också men såg för några dagar sedan att det kommer på PC, så nu blir det steamköp.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Dex:

Ja lite intressant att Sony marknadsför detta spelet en hel del på sina diverse State of Play. Det verkar nästan som dom är publisher för det.

Det är precis som Kena: Bridge of Spirits. Det marknadsfördes också rätt hårt av Sony, men kom även till PC.

Det är även det första spelet som kommer dag ett på Playstation Plus Extra, så rätt intressant.

Ja Kena Bridge of spirit var ju kul att det gick att tjuvtanka hem dag 1 på PC. Tur jag gjorde det för tyckte spelet var skit och raderade efter en timme.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Förstår att många tror att det som Sony/Ms visar upp bara kommer till just den konsolen. Men i verkligheten så kommer nästan alla spel till pc också och väldigt många till den andra konsolen. Några kommer samtidigt till allt och andra upp till ett år senare eller ibland långt senare. Tror att Stray blir ett helt ok spel men att det nog är lite hypat endå. Så en del som fantiserar för mycket kommer antagligen bli rätt besvikna. Eftersom fantasi är oslagbar. Själv så fantiserade jag ihop ett full vr fantasy drakar och demoner spel redan för 30 år sedan. Och inget vr spel har kommit i närheten av en sådan upplevelse en. Vad jag kan förstå eller har läst om iaf. Min fantasi gick ut på att man försvann in i maskinen och på något sätt återföddes i spelets värld. Rätt så svårt att göra i verkligheten tror jag.

Medlem

Detta är ju ett intressant lir, trevligt att det kommer day one till PS.

Medlem
Skrivet av Dex:

Det är även det första spelet som kommer dag ett på Playstation Plus Extra, så rätt intressant.

Får tacka för tipset! Hade helt missat att det skulle komma dit direkt.

Medlem

GOTY!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ramlade förbi på en av mina sommar-listor på Steam. Aldrig hört talas om det men verkar som ett intressant koncept med trevlig platforming (bland annat).

Hamnade på wishlist direkt, så får vi se om det blir köp!

Medlem

Fntastic har varit lite skumma de släppte Dead Dozen som floppade rejält. Och som jag skrivit tidigare, hoppas jag att deras nästa spel The Day Before blir ett bra spel men jag är skeptiskt tills motsatsen bevisats.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av Dex:

Det är även det första spelet som kommer dag ett på Playstation Plus Extra, så rätt intressant.

Tack för den infon, nu blev det intressant att uppgradera!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Själv så fantiserade jag ihop ett full vr fantasy drakar och demoner spel redan för 30 år sedan. Och inget vr spel har kommit i närheten av en sådan upplevelse en. Vad jag kan förstå eller har läst om iaf. Min fantasi gick ut på att man försvann in i maskinen och på något sätt återföddes i spelets värld. Rätt så svårt att göra i verkligheten tror jag.

Första gången jag spelade genom Lone Echo del 1 så var jag helt inne i denna värld. Att kunna flyga runt i tyngdlöst tillstånd. Jag var inte riktigt van vid VR vid det tillfället så jag blev snabbt trött i huvudet. Tog mig en powernap på en halvtimme och när jag vaknade så kändes inte verkligheten korrekt, mina händer kändes inte som mina egna. Jag tror min hjärna hade vant sig vid den andra verkligheten. Jag ville som skjuta mig ut i rummet jag befann mig i och landa i taket.

Det är synd att Lone Echo del 2 inte är lika bra.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Ja Kena Bridge of spirit var ju kul att det gick att tjuvtanka hem dag 1 på PC. Tur jag gjorde det för tyckte spelet var skit och raderade efter en timme.

Har inte piratkopiering alltid varit emot alla svenska spel-sajters regler, big nono?

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Har inte piratkopiering alltid varit emot alla svenska spel-sajters regler, big nono?

Det hoppas jag verkligen.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar