Sucker Punch bekräftar att ingen jobbar på Sly Cooper eller Infamous

Robot
Sucker Punch bekräftar att ingen jobbar på Sly Cooper eller Infamous
Medlem

Vad synd. Hade sett fram emot ett nytt Sly Cooper. Super charmiga plattformsspel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Delar av Infamous var också riktigt bra. Jag gillade superkraften som man fick i First light väldigt mycket.
Hade gärna sett en reboot eller liknande där man uppgraderade alla system, story och sidequest, likt hur allt förbättrades från Horizon: Zero dawn till Forbidden west. Vet inte om det kanske handlade om budget, men spelen som finns än så länge känns tyvärr lite för tunna.

Medlem

Ett nytt InFamous till PS5an vore något..
Man får drömma och hoppas helt enkelt!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Man vill ju helst ha nytt, men hade inte tackat nej till en ordentlig remaster till första infamous

Medlem

Har ingen relation till någon av serierna så för min del är det goda nyheter att fokus läggs på något annat.

Medlem

Synd det. Hade iaf varit trevligt med ett sprillans nytt sly cooper spel. Sly är trots allt en bra tjyv!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Synd det. Hade iaf varit trevligt med ett sprillans nytt sly cooper spel. Sly är trots allt en bra tjyv!

Jag skaffade mig för några månader sedan remaster trilogin av PlayStation 2 liren av Sly Cooper som gavs ut till PlayStation 3. De håller trots åldern. Sedan har de trophys om man gillar sånt vilket jag är torsk på. Rekommenderas starkt. RetroSpelButiken och SpelButiken brukar ha de inne.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag skaffade mig för några månader sedan remaster trilogin av PlayStation 2 liren av Sly Cooper som gavs ut till PlayStation 3. De håller trots åldern. Sedan har de trophys om man gillar sånt vilket jag är torsk på. Rekommenderas starkt. RetroSpelButiken och SpelButiken brukar ha de inne.

Jag lirade dem på ps now när de låg där. Av någon märklig anledning fick Sony för sig att ta bort de spelen när ps now blev ps premium. Märkligt beslut.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Tycker gott att dom kan göra om Infamous från början och göra rätt den här gången= bygga upp ett universum istället för att riva ner det efter varje spel. Kommer ni ihåg att inga skurkar dog i första spelet vad jag kan komma ihåg. Att inte delar kom tillbaka i 2an tycker jag är rätt bortkastat. Och att 3an inte hade något igentligen med dom tidigare delarna.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Jag lirade dem på ps now när de låg där. Av någon märklig anledning fick Sony för sig att ta bort de spelen när ps now blev ps premium. Märkligt beslut.

Verkligen. De är ju kult spel. Jak and Daxter trilogy remaster och Ratchet & Clank trilogin remaster borde vara standard att spride runt till gamers i dessa prenumerationer.

Egg-heads...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar