Ubisoft meddelar att Skull and Bones ska visas upp i morgon

Robot
Ubisoft meddelar att Skull and Bones ska visas upp i morgon

7 juli blir det Ubisoft Forward-show med fokus på piratspelet.

#nyhetstips


Medlem

Ska bli spännande att se vad det blir för sorts spel, hoppas inte det är pvp som det talades om

Medlem

Får skaffa fulrom nu då! Får pyssla ihop en pirathatt sen med, så är jag redo för gameplay


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Ska bli spännande att se vad det blir för sorts spel, hoppas inte det är pvp som det talades om

Låter som pve-pvp eller vad man nu kallar det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas det blir lite mer avancerat än sea of thieves så kan det bli lovande

Medlem

I beskrivningen som läckte förut så ska det vara som sea of thieves, verkar som man är skeppet och levla upp med nya kanoner, crew osv

Medlem

En gång i tiden hoppades jag på en avknoppning av AC 4 Black Flag. Ett fristående bra piratspel utan AC-kappan. Har inte riktigt sett ut så från tidigare information man fått om S&B. Kommer kolla imorgon och hoppas på det bästa. Nästa år är det 10-års jubileum för Black Flag.

Medlem

Hoppas det blir nått bra, man har inte höga förhoppningar på Ubisoft i dagens läge.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent

Jag har ändå blivit lite nyfiken på detta nu. Gått från intresserad (när det avtäcktes första gången) till noll intresse (efter alla turer hit och dit) och nu senaste halvåret så har jag som börjat bli nyfiken igen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Skulle vara intressant att få veta hur mycket cash UBIsoft slängt på detta liret.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

KoP
Medlem

Singleplayer annars får det vara.

1
Skriv svar