50 miljoner spelare har lirat Fall Guys under de senaste två veckorna

Robot
50 miljoner spelare har lirat Fall Guys under de senaste två veckorna
Moderator | Testpilot

Kul! Spelet borde ha varit gratis redan från början tycker jag. Men jag misstänker det var svårt att fixa för utvecklarna innan de blev uppköpta (servrar och annat, som folk underskattar och tror är enkelt att fixa). Spelet är riktigt kul för egen del i små doser så det är kul att de fått lite av en andra chans nu


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kul! Spelet borde ha varit gratis redan från början tycker jag. Men jag misstänker det var svårt att fixa för utvecklarna innan de blev uppköpta (servrar och annat, som folk underskattar och tror är enkelt att fixa). Spelet är riktigt kul för egen del i små doser så det är kul att de fått lite av en andra chans nu

Jag hade riktigt kul med det i början, men slutade när det kändes som att det fuskades i var och varannan omgång. Hur ser det ut med fusk i dag?

Medlem

Jag köpte aldrig Fall Guys när det släpptes, och tänkte att det bara är en fluga som dör ut efter några veckor som Among Us. Jag tror det här är just den typen av spel som gynnas av att vara gratis med season pass och skins att köpa för den som vill.

Har spelat en del sen det blev free to play, och det är rejält underhållande. Dessutom synkas alla framsteg mellan plattformar, så jag kör på både PS5 och PC.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag hade riktigt kul med det i början, men slutade när det kändes som att det fuskades i var och varannan omgång. Hur ser det ut med fusk i dag?

Jag har då inte känt av att det varit ett problem längre. Det kan vara för att det är många fler spelare just nu mellan olika plattformar så procentandelen har blivit mindre då fler spelare lirar nu, misstänker jag


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag har då inte känt av att det varit ett problem längre. Det kan vara för att det är många fler spelare just nu mellan olika plattformar så procentandelen har blivit mindre då fler spelare lirar nu, misstänker jag

Låter bra. Ska nog testa några omgångar i helgen

Redaktör
Ponny

Skyldig! Har spelat 50 miljoner timmar de senaste två veckorna.

(Nej, nu ljög jag, men har spelat 50 miljoner procent mer än på ett år. Har riktigt skoj. Blir riktigt arg.)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

är kanske mot strömmen..

men fy tusan vad jag led... detta var det tråkigaste spel jag spelat de senaste åren åhhh.. bara på ren vilja spelade jag igenom ..
tur var hittade jag ett game som hetter golden goal som var det enda jag Orkade med...

men spelade igenom de 100 showerna man skulle göra får att få skin till andra spel.

En gubbes åsikt bara..

Avstängd

Alldeles för mycket dötid i spelet, man kör i 2min men det är 5-10 min mellan varje match om inte mer.

Medlem

Tror att dom fick många nya spelare från Fortnite för det pågår just nu en challenge där man kan låsa upp saker i det spelet om man kör 100 rundor i Fall Guys. Återstår att se hur många som faktiskt fortsätter spela.

Skrivet av KexPai:

är kanske mot strömmen..

men fy tusan vad jag led... detta var det tråkigaste spel jag spelat de senaste åren åhhh.. bara på ren vilja spelade jag igenom ..
tur var hittade jag ett game som hetter golden goal som var det enda jag Orkade med...

men spelade igenom de 100 showerna man skulle göra får att få skin till andra spel.

En gubbes åsikt bara..

Att köra solo kan vara ganska segt, men om man är ett gäng som kör squads så kan det bli ganska underhållande faktiskt.

Skrivet av fejksson:

Alldeles för mycket dötid i spelet, man kör i 2min men det är 5-10 min mellan varje match om inte mer.

Hur menar du nu? Har inte alls upplevt det där.

Medlem

Så det är gratis nu pga Epic köpt det, men inte är det väl gratis på Steam?


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar