Valkyrie Elysium släpps i september, tillsammans med PSP-klassiker

Robot
Valkyrie Elysium släpps i september, tillsammans med PSP-klassiker
Medlem

satt och tänkte medans jag titta på videon, kommer det en Nibelung Valesti eller inte, köp eller inte Men den kom jag är nöjd och spelet ser grymt nice ut tyckte jag.

Medlem

Fan, uppföljaren till Disco Elysium är lite annorlunda än vad jag tänkt mig.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Ser väldigt B ut, tyvärr. Är ett stort fan av Valkyrie Profile och skulle lätt vilja ha ett nytt spel i serien. Men Square Enix är fan inte att lita på idag. Ser ut som typ alla andra japanska spel idag + samt en önskan att casha in på God of War.:/


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Skrivet av Fader Konungen:

Ser väldigt B ut, tyvärr. Är ett stort fan av Valkyrie Profile och skulle lätt vilja ha ett nytt spel i serien. Men Square Enix är fan inte att lita på idag. Ser ut som typ alla andra japanska spel idag + samt en önskan att casha in på God of War.:/

Man ska snarare se Elysium som en spinoff. Gameplay skiljer sig ganska markant från de tidigare spelen.

Tor
Medlem

Varför är arpg-igt combat i princip normen i jrpgs numera? Känns trist 😐 Tror inte att detta blir något köp men vi får se

Medlem

Tufft att Valkyrie Profile: Lenneth släpps på nytt.

Nu är det i stort sett bara två PS1-spel från Square-Enix som jag vill ska släppas på nytt; Threads of Fate och Xenogears.

Medlem
1
Skriv svar