Biomutant till PS5 och Xbox Series i höst

Robot
Biomutant till PS5 och Xbox Series i höst

Äger du spelet på PS4 eller Xbox One får du uppdateringen gratis.

#biomutant


Medlem

Inväntar fortfarande att spelet ska landa under hundringen innan ett köp. Kul med next-gen uppdatering dock.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Inväntar fortfarande att spelet ska landa under hundringen innan ett köp. Kul med next-gen uppdatering dock.

Trist men förståeligt att de inte gav spelet post-release stöd. Hade kunnat bli bra/bättre med lite plåster på såren.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Inväntar fortfarande att spelet ska landa under hundringen innan ett köp. Kul med next-gen uppdatering dock.

Jag har samma tendens, att vänta ut spel som jag inte är så jättehypad för, för att köpa dem för "rätt" pris, men egentligen, vad är det för poäng att köpa så billiga spel?

Jag har hundratals spel som jag köpt på rea men som jag sen knappt installerat, än mindre spelat.


signatur

Memento Mori

Skribent
Skrivet av Lirilesh:

Inväntar fortfarande att spelet ska landa under hundringen innan ett köp. Kul med next-gen uppdatering dock.

Jag köpte spelet för 159 kr på Netonnet för ett bra tag sedan till Xbox.

Blir nice med series X-uppgradering


signatur

"Writer and Fighter"

Ambassadör
Xbox

Ligger och skvalpar i backloggen så en Series X-version innan man tar tag i det låter inte dumt.


signatur

Jump in.

Medlem

Nice! Varit sugen men inte tillräckligt för att köpa. Hoppas fortfarande det dyker upp på gamepass också.

Medlem

Spelet har problem. Men det är inte upplösningen eller fpsen. Det är väldigt svårt tycker jag att sätta foten på vad spelet saknar. För mycket det har fått kritik för är inte så farligt eller stämmer inte. Som ett exempel så har spelet fler fiender än senaste Zelda. Skillnaden är att fiender inte bara kommer tillbaka när man en gång har dödat dom. Så om man spelar ett område och sen går tillbaka samma väg så kan jag förstå att man tycker att spelet har få fiender. Jag tror att dom förstod det men bara la in det för att övertyga om det låga betyget. Det är snarare historian som är väldigt urvattnat med en rätt irriterande berättar röst. Själv så irriterar jag mig inte på det så mycket. Men tycker du att Aloy pratar för mycket med sig själv i forbidden west så köp absolut inte det här spelet.....

Medlem

Hade en bra grund att bygga vidare på, fin värld och cool grafisk design. Kunde matat ut dlc till den världen och mer byggen av olika skjutvapen.
Att nu efter så länge släppa en next gen update blåser inget liv i spelet igen. Storyn klarad så blir inget för mig

1
Skriv svar