Unreal Engine 5-demon The Matrix Awakens försvinner på lördag

Robot
Unreal Engine 5-demon The Matrix Awakens försvinner på lördag
Fragtjuv

Vilken tur att det redan ligger på hårddisken på min series X...


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Flappy Bird iPhone tider
Eller det där sträck demot som försvann från Playstation 🤔 gubbar ladda ner o sälj sen dyrt 😎

Medlem

Såg ju tufft ut, laddade ner.

Medlem

varför ta bort ens ? förstår inte

Medlem

Tack för tipset!

Medlem

Silent Hill PT ökade ju värde på konsolerna som hade spelet installerat, undra om det blir likadant här.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Givet att ha i konsolen. Riktigt läckert att ta fram ibland.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Eh titta i lägenheterna....är inte imponerad alls.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Eh titta i lägenheterna....är inte imponerad alls.

Jag blev imponerad att alla lägenheter "simulerade" rum istället för att alla hus ska va platta objekt.
Sjukt coolt.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

varför ta bort ens ? förstår inte

Förmodligen har det något med licenser att göra. Filmindustrin är inte alltid så lätt att ha att göra med, och WB såg nog bara demot som en promotion för Resurrections och skiter fullständigt i att spelare blir upprörda över att demot försvinner.

ELF
Medlem

Tänk på att det tar ganska mycket plats på pc. Först måste man installera Unreal Engine och sedan Matrix stads demot på det.
Det tar någon stans strax över 100 GB om jag inte missminner mig. Men ska gå att få tag på en precompiled kopia som verkar ligga under 20 GB.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Tänk på att det tar ganska mycket plats på pc. Först måste man installera Unreal Engine och sedan Matrix stads demot på det.
Det tar någon stans strax över 100 GB om jag inte missminner mig. Men ska gå att få tag på en precompiled kopia som verkar ligga under 20 GB.

Precis, en av utvecklarna la upp en version på googledrive bla som för mig tar upp 18 GB


signatur

Nothing is power without Control

1
Skriv svar