Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Alkade snutar, sidscrollande ninjor, tennis och old school-rollspel


Medlem

Horizon II: Forbidden West. Toppenspel som dock är lite väl invecklat och komplicerat för min semesterhjärna. Men alltid skoj att slakta mördarrobotar.

Medlem

Är tråkig, spelar League of Legends som vanligt.


signatur

IDKFA

Ambassadör
Xbox

Det blir till att fortsätta med AI: The Somnium Files: NirvanA Initiative.


signatur

Jump in.

Medlem

Förutom HOMM 5 har jag också påbörjat Dark messiah of might and magic då jag aldrig klarade ut det


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Började spela Skyrim igår. På switch😏 spelart snart 15 timmar och kört 2 main quest. Och ja, det är första gången i mitt liv jag spelar det. 11 år senare.

FM-guru
F.d. Sisyr

Önskar jag kunde spela Disco för första (eller andra...) gången igen, men jag nöjer mig med intressanta Vagrus imorgon kväll!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av kalaspuffar:

Började spela Skyrim igår. På switch😏 spelart snart 15 timmar och kört 2 main quest. Och ja, det är första gången i mitt liv jag spelar det. 11 år senare.

Haha, bättre sent än aldrig. Fasiken vad najs ändå att få uppleva det för första gången!


signatur

Jump in.

Medlem

F122, NHL22, Death Stranding Directors Cut, PUBG, RAFT och kanske kör lite lastbil i Euro Truck…låt semestern börja! 🤩☀️😅

Medlem

TMNT: Shredders Revenge och sen funderar jag på att börja spela Disco Elysium. Köpte det för några dagar sen på switch-rean.

Medlem

Har blivit totalt beroende av Empire: Total War. Ett äkta "one more turn" spel som är lätt att komma in i om man har spelat andra kartmålarspel som Civ eller EU. Älskar alla varierade citat när spelet laddar och all historisk fakta men det bästa är de svenska rösterna: "MAKTEN OCH HÄRLIGHETEN ÄR MED OSS!!!"

Medlem
KLONOA 1 & 2 Remake Collection

Vet inte om utgivarna har bannat marknadsföring för den här nya samlingen (för har inte hört ett ord om spelet sedan en Nintendo Direct för typ ett halvår sen), men har iaf införskaffat de góa doldisarna KLONOA 1 & 2 till PC (släpps till alla format idag!) som ska avnjutas senare. 🥰

Medlem

Rimword. Alltid Rimworld.

Medlem

Samma som varje kväll senaste månaden: Elden Ring.
J ä k l a r vilket spel!

Medlem

Det blir att spendera spelsommaren i Mexico med nedfälld cabriolet - givetvis i Forza Horizon 5.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Red Dead 3! Mycket kul spel, men alldeles för mycket att göra - blir distraherad hela tiden när jag rider till nästa uppdrag.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

BF2042, tycker det är sjukt kul nu!

Medlem

Njuter av ff7 remake. Eventuellt lite ready or not med vänner.

Medlem

Inget alls, man måste prioritera.

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Började spela Skyrim igår. På switch😏 spelart snart 15 timmar och kört 2 main quest. Och ja, det är första gången i mitt liv jag spelar det. 11 år senare.

Avundsjuk på att du får lira det för första gången! Fantastiskt spel ändå.

Skrivet av Kiske:

Rimword. Alltid Rimworld.

Samma här. Jag är dock ganska ny på det, men jävlar vad mysigt det är.

Medlem

Emperor : battle for dune

Medlem

Fortsätter på mitt Experience Inc DRPG marathon. Kommer ta ett tag

Planerat:
Demon Gaze
Demon Gaze 2
Stranger of Sword city: Revisited
Saviour of sapphire wings.
Operation Babel: New Tokyo Legacy
Operation Abyss: New Tokyo Legacy
Undernauts: Labyrinth of Yomi

Påbörjat:
Operation Abyss: New Tokyo Legacy

Avklarat:
Undernauts: Labyrinth of Yomi

Medlem

Insurgency kommer jag att spela. Det mest roliga FPS krigsspelet om man har ett äldre grafikkort från typ 2010 t.ex.. Detta eftersom det är realistiskt så det känns som att ens vapen är så väldigt kraftfullt och man kan få flera kills i rad med få skott. Mycket trevlig upplevelse. Samt att det är krig mellan USA och islamister vilket är otroligt aktuellt och gör spelet roligare. Bra grafik och det finns ganska stora maps för att vara ett source engine spel.

Medlem

Fortsätter med backloggen och Dead Space 3.

Medlem

Solasta crown of the magister på Xsx, så underbart spel

Medlem

Det blir säkert Disco elysium för mig med. Apex,Monster hunter world,Deep rock,Dayz och Scarlet Nexus.

Medlem

Disco Elysium där jag rollspelar som dreglande fyllo i kalsonger. Alternerar som krypskytt i Italien på Authentic+ svårighetsgrad (Sniper Elite 4).
Allt i fin samklang med måsskrin och folköl vid den finaste av hufvudstadens malmar. Aaah...sommar!


signatur

Jag ger mig icke förrän folk inser att fören endast är frampartiet på en båt.

Medlem

Körde Assasina creed Origins en massa när det kom men körde aldrig klart det.. Nu när patchen kom för series x så har jag fastnat för det igen. Så det blir det.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Haha, bättre sent än aldrig. Fasiken vad najs ändå att få uppleva det för första gången!

Skrivet av BloodFarmer:

Avundsjuk på att du får lira det för första gången! Fantastiskt spel ändå.

Samma här. Jag är dock ganska ny på det, men jävlar vad mysigt det är.

Riktigt fantastiskt spel! Helt uppslukad av det.

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Började spela Skyrim igår. På switch😏 spelart snart 15 timmar och kört 2 main quest. Och ja, det är första gången i mitt liv jag spelar det. 11 år senare.

Började också spela Skyrim för första gången i veckan, på PC Game Pass dock. Tog ett par dagar att välja ut och få igång lite moddar men nu är det riktigt roligt.

12
Skriv svar