Jobbar Respawn på ett nytt singelplayer-spel i Apex Legends-universumet?

Robot
Jobbar Respawn på ett nytt singelplayer-spel i Apex Legends-universumet?

Nya ansökningar om jobbpositioner skvallrar om det.

#Apex, #Respawn


Medlem

Titanfall 2:s kampanj var fantastisk, så gärna mer av det!

Skribent
Skrivet av Jozo:

Titanfall 2:s kampanj var fantastisk, så gärna mer av det!

Håller med! Jag gillar hela världsbyggandet så jag ser gärna mer från världen. De får gärna gör något som både bygger på både lore:n i Titanfall och Apex.

MEN jag vill ha mechar!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

tycker gameplayet i apex legendes alltid sett roligt och snabbt ut. har noll intresse av multiplayer men skulle gärna spela samma spel i singleplayer, eller på sin höjd vanlig gammal hederlig deathmatch, utan rankings, klasser, unlocks och såna nymodigheter.

Skribent
Skrivet av quadratis:

tycker gameplayet i apex legendes alltid sett roligt och snabbt ut. har noll intresse av multiplayer men skulle gärna spela samma spel i singleplayer, eller på sin höjd vanlig gammal hederlig deathmatch, utan rankings, klasser, unlocks och såna nymodigheter.

Respawns bästa grej är ju hur de lyckats med rörelserna i FPS. Allt flyter på så bra oavsett om det är springa på marken eller springa på väggarna. Det är samma flöde i både Apex och Titanfall (när man springer till fots)


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv

Är det inte tekniskt sett Titanfall-universumet?

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Är det inte tekniskt sett Titanfall-universumet?

Jo det är det ju egentligen, beror väl lite på vilket spel man kom in i först kanske?

Tänkte också i och med att de själva nämner Apex och inte Titanfall, så lär det ju antagligen ha mer och göra med just Apex Legends.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Är det inte tekniskt sett Titanfall-universumet?

Apex är ju starkare varumärke så det är Apex universumet inte Titanfall


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jo det är det ju egentligen, beror väl lite på vilket spel man kom in i först kanske?

Tänkte också i och med att de själva nämner Apex och inte Titanfall, så lär det ju antagligen ha mer och göra med just Apex Legends.

Det är nog också så att Apex har sålt så mycket bättre, de tycker nog det är smartare att helt enkelt marknadsföra det så.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jo det är det ju egentligen, beror väl lite på vilket spel man kom in i först kanske?

Tänkte också i och med att de själva nämner Apex och inte Titanfall, så lär det ju antagligen ha mer och göra med just Apex Legends.

Ja iofs, det kanske inte finns något rätt eller fel men jag antog att iom att TF kom först men sanningen är ju att Apex är betydligt starkare som varumärke så är mer logiskt att prata om det, sen kan det också vara som du säger att det har mer att göra med Apex Legends än TF-spelen. Hursomhelst låter det spännande med tanke på vad Titanfall och Apex Legends levererat.

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Ja iofs, det kanske inte finns något rätt eller fel men jag antog att iom att TF kom först men sanningen är ju att Apex är betydligt starkare som varumärke så är mer logiskt att prata om det, sen kan det också vara som du säger att det har mer att göra med Apex Legends än TF-spelen. Hursomhelst låter det spännande med tanke på vad Titanfall och Apex Legends levererat.

Ja för mig personligen är det Titanfall-universumet, men gissar de flesta yngre känner till världen via Apex.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

är titanfall 1/2 värt att spela idag i singleplayer på pc? Tänker, de finns ju på gamepass...


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Skribent
Skrivet av gryzor:

är titanfall 1/2 värt att spela idag i singleplayer på pc? Tänker, de finns ju på gamepass...

1an har ingen singelplayerkampanj, men 2an har. En kampanj som är riktigt bra dessutom.


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk

Discord visar ingen pardon!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Citat:

Jobbar Respawn på ett nytt singelplayer-spel i Apex Legends-universumet?

Nej jag tror nog dom jobbar på ett nytt spel i Apex Legends-universumet (nån typ F2P multiplayer antagligen?) samt på ett 'brand new single-player adventure'.

Motivering:
Om det är i Apex Legends universumet (samma universa som Titanfall, va?) så är det inte direkt 'brand new'.
Och om båda positionerna är för samma spel, varför beskriver dom det spelet helt olika i dom olika annonserna, vore ju märkligt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Beror på när spelet utspelar sig tycker jag. Titanfall är under en period och Apex en annan.

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

<Uppladdad bildlänk>

Discord visar ingen pardon!

haha jag tar på mig den.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Respawns bästa grej är ju hur de lyckats med rörelserna i FPS. Allt flyter på så bra oavsett om det är springa på marken eller springa på väggarna. Det är samma flöde i både Apex och Titanfall (när man springer till fots)

Wallrun finns inte i Apex, bara i titanfall (tyvärr, hade varit grymt).

Skrivet av Kleptoman:

Apex är ju starkare varumärke så det är Apex universumet inte Titanfall

Titanfall kom ju först och all lore i Apex bygger ju på Titanfall. Spelar ingen roll om Apex är ett större brand idag, rötterna kommer från Titanfall.

Medlem
Skrivet av wounds:

Titanfall kom ju först och all lore i Apex bygger ju på Titanfall. Spelar ingen roll om Apex är ett större brand idag, rötterna kommer från Titanfall.

Det finns knappt folk som känner till Titanfall..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

1
Skriv svar