Inte missa! Idag sommarpratar Josef Fares i P1

Robot
Inte missa! Idag sommarpratar Josef Fares i P1

It Takes Two-skaparen om varför han lämnade filmvärlden för spelbranschen.

#josef-fares, #sommarpratare


Avstängd

Ska bli spännande att veta vad som planeras göras härnäst. Finns det någon info tillgänglig redan nu?

Medlem

It takes two, sjukt roligt och bra spel, hoppas på mera sådant ifrån honom!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av fejksson:

Ska bli spännande att veta vad som planeras göras härnäst. Finns det någon info tillgänglig redan nu?

Sommarpraten finns alltid tillgängliga från tidig morgon på dagen de sänds. Så man kan lyssna på Fares redan nu:

https://sverigesradio.se/avsnitt/josef-fares-sommarprat-2022

Avstängd
Skrivet av Aletheides:

Sommarpraten finns alltid tillgängliga från tidig morgon på dagen de sänds. Så man kan lyssna på Fares redan nu:

https://sverigesradio.se/avsnitt/josef-fares-sommarprat-2022

Svarade du rätt person nu?

Redaktör
Ponny
Skrivet av fejksson:

Ska bli spännande att veta vad som planeras göras härnäst. Finns det någon info tillgänglig redan nu?

Inget direkt konkret, men det ska "blow our minds". Classic Fares! ^^


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Kommer missa det när det sänds, men kommer definitivt lyssna på det i efterhand.

Avstängd

Fuck the Oscars

Medlem
Skrivet av fejksson:

Svarade du rätt person nu?

yes. Dvs du kan lyssna på programmet för att höra vad som sägs Fast någon har redan spoilat i tråden

Avstängd
Skrivet av Aletheides:

yes. Dvs du kan lyssna på programmet för att höra vad som sägs Fast någon har redan spoilat i tråden

Och vad sägs?

Jag har lyssnat på hans sommarprat, han säger inte något alls om hans nya spel? Kanske missade det.

Vem är det som har spoilat i tråden? Jag ser inget sånt?

Medlem

Så himla befriande att lyssna på Fares. Älskar hans otroliga driv.

Medlem
Skrivet av fejksson:

Och vad sägs?

Jag har lyssnat på hans sommarprat, han säger inte något alls om hans nya spel? Kanske missade det.

Vem är det som har spoilat i tråden? Jag ser inget sånt?

Exakt. Han säger inget om sina pågående projekt. Vilket spoilades i nedanstående inlägg. Sommarprat är inte riktigt forumet för att ha förväntningarna att det skall annonseras nya projekt Det handlar mer om personen och dennes personliga resa.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Inget direkt konkret, men det ska "blow our minds". Classic Fares! ^^

Medlem

Vad bra. Men spåra ur lite i slutet

Medlem
Skrivet av Razken:

Så himla befriande att lyssna på Fares. Älskar hans otroliga driv.

Håller helt med. Årets bästa sommarprat kanske? Inte för att innehållet kanske passar alla människor som lyssnar utan för att han har ett otroligt driv och är otroligt passionerad. Älskar hans filmer och spel. Fortsätt köra ditt eget race Josef!

1
Skriv svar