Dr Disrespects spel är som Escape from Tarkov i en skyskrapa

Robot
Dr Disrespects spel är som Escape from Tarkov i en skyskrapa

Och lockar med bandesign inspirerad av arena shooters.


Medlem

Är det möjligtvis lite Mega City One (Judge Dredd) inspirerat? Underbart i så fall.

Medlem

Ska bli intressant att se vad det här utmynnar i för slutprodukt. Han har en bakgrund som bandesigner hos Sledgehammer Games och är allmänt gapig om hur ett "bra" spel ska göras, så nu är det bara att leverera.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Ska bli intressant att se vad det här utmynnar i för slutprodukt. Han har en bakgrund som bandesigner hos Sledgehammer Games och är allmänt gapig om hur ett "bra" spel ska göras, så nu är det bara att leverera.

Tänkte precis samma.
När man tittade på hans videos förr så var det mycket åsikter om hur saker och ting ska vara i ett spel, nu är det upp till bevis


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ja, inte mycket till fantasi ser jag.

Medlem

Finns många streamers som har misslyckats med sina spel. Det är inte så enkelt som det verkar.

Skribent

You had me at "arena shooter".


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

MEG
Medlem

mm, hade de inte lanserat någon form av valuta som en del ser som scam?


signatur

Death is only the beginning

Avstängd
Skrivet av Pjotor:

Ska bli intressant att se vad det här utmynnar i för slutprodukt. Han har en bakgrund som bandesigner hos Sledgehammer Games och är allmänt gapig om hur ett "bra" spel ska göras, så nu är det bara att leverera.

Om du läst mina personliga trådar så kan jag berätta att folk som kan gapa mycket har sällan tid att sätta sitt gapande i verk!

Det återstår att se som sagt var. "Spelsläppet" lär ha en avgörande effekt på snubbens framtida onlinevarumärke.

Medlem
Skrivet av MEG:

mm, hade de inte lanserat någon form av valuta som en del ser som scam?

Att sälja NFT'er innan man har visat något av spelet ser i alla fall jag som en varningsflagg

BigfryTV tar upp det i en video https://www.youtube.com/watch?v=U3iz3cU07s0

1
Skriv svar