Spana in nytt material från nedlagda Doom 4

Robot
Spana in nytt material från nedlagda Doom 4

Ett långsammare och "mer scriptat" Doom.

#Doom-4, #Id-software


Medlem

Bajsar björnen i skogen?
Blev Doom 2016 bra?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Bajsar björnen i skogen?
Blev Doom 2016 bra?

Ja & Ja 🙃

Medlem
Skrivet av korvmos:

Bajsar björnen i skogen?
Blev Doom 2016 bra?

YES SIR!

Medlem

Finns ju en tid och plats för arena skjutare som Doom 2016 men någon större inlevelse levererar dom sällan. Tror nog att jag skulle kunna ha fått ut mer av spelet om dom fullföljde prototypen istället för att byta inriktning.

Medlem

2016 var en god kaka med glasyr på men Eternal var bara glasyr och knappt nån kaka. Klarade inte av det längre när man skulle trippelhoppa genom en ring av eld för att nå en jävla pinne som man skulle svinga sig i till en platform som rörde sig!
Ingen Doomkänsla där överhuvudtaget utan mer Prince of Persia / Super Mario. Blää!

Medlem

Doom 2016 var ju rent skräp så tror inte det hade varit svårt att överträffa det. Sedan grät ju folk över att behöva släppa vapnet för ficklampan i Doom 3 så det kanske kändes säkrare att köra på ”tryck på F så dödar vi fienden åt dig helt automatiskt”.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Doom 2016 var ju rent skräp

fz behöver en downvoteknapp.

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

2016 var en god kaka med glasyr på men Eternal var bara glasyr och knappt nån kaka. Klarade inte av det längre när man skulle trippelhoppa genom en ring av eld för att nå en jävla pinne som man skulle svinga sig i till en platform som rörde sig!
Ingen Doomkänsla där överhuvudtaget utan mer Prince of Persia / Super Mario. Blää!

Jag tyckte samma i början av min första playthrough. Var nära att avinstallera. Men jisses va glad jag är att jag inte gjorde det. Blir mycket bättre sen och nästa playthrough var ännu bättre.

1
Skriv svar