Manor Lords, som mixar medeltida städer och Total War-strider, söker speltestare

Robot
Manor Lords, som mixar medeltida städer och Total War-strider, söker speltestare

Stora förändringar har skett med spelet.

#manor-lords


Geeks Gaming

Ett spel jag längtar efter. Följt projektet sedan början.

Gnällkuk

Det där ser löjligt tungdrivet ut, sjukt snyggt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Lade detta på min wishlist direkt. Tack för tipset

Inaktiv

Visst va det det här som var en solo dev?
Känns som sånahär "enmansprojekt" tar för lång tid att utveckla.
Är väl typ bara Stardew Valley som lyckats släppas hittills.

Inaktiv
Skrivet av anon_79617:

Visst va det det här som var en solo dev?
Känns som sånahär "enmansprojekt" tar för lång tid att utveckla.
Är väl typ bara Stardew Valley som lyckats släppas hittills.

Han envisades länga att göra det själv fast nu har han tagit in lite hjälp.
Jo en hel del börjar bli lite rastlösa på forumet.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_79617:

Visst va det det här som var en solo dev?
Känns som sånahär "enmansprojekt" tar för lång tid att utveckla.
Är väl typ bara Stardew Valley som lyckats släppas hittills.

Finns förstås fler, men Rimworld är väl det mest kända exemplet i övrigt. Kenshi är ett annat. Om jag inte minns fel (vilket jag kanske gör) så är Starsector till stor del ett soloprojekt det med. Alla tre kompletta spel med rikliga mängder innehåll (alla tre råkar även ha utmärkt modstöd). Gmensamt för titlarna är även att de, förstås, tagit lång tid att utveckla...

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Finns förstås fler, men Rimworld är väl det mest kända exemplet i övrigt. Kenshi är ett annat. Om jag inte minns fel (vilket jag kanske gör) så är Starsector till stor del ett soloprojekt det med. Alla tre kompletta spel med rikliga mängder innehåll (alla tre råkar även ha utmärkt modstöd). Gmensamt för titlarna är även att de, förstås, tagit lång tid att utveckla...

Åh, RimWorld... <3


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Så otroligt ambitiöst och det vattnas i munnen av att se bilderna och dev diaryn.

Ett projekt som uttryckligen har Age of empires som förlaga men också vill vara bästa och snyggaste city buildern, och dessutom vara historiskt korrekt.

Svårt att se att det ska lyckas med så få utvecklare.

Men Gud, som jag hoppas.


signatur

Memento Mori

Medlem

Spelet ser otroligt lovande ut!

Medlem

Ser fram emot detta, en liten blöt filt är att Epic Games har varit med och petat.. förhoppningsvis har de bara hjälpt till med utvecklingen och inte hur man kan göra det till ett Clash of Clans

Medlem

Hehe, jag slängde iväg en "SNÄLLA LÅT MIG ALPHATESTA" bara för att det var så snyggt. Älskar stilen, ligger nu på min wishlist. Tjoho!


signatur

😎"Stay awesome people"😎
https://www.twitch.tv/Mirror_Hime

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Finns förstås fler, men Rimworld är väl det mest kända exemplet i övrigt. Kenshi är ett annat. Om jag inte minns fel (vilket jag kanske gör) så är Starsector till stor del ett soloprojekt det med. Alla tre kompletta spel med rikliga mängder innehåll (alla tre råkar även ha utmärkt modstöd). Gmensamt för titlarna är även att de, förstås, tagit lång tid att utveckla...

Glöm inte Banished! 😁

Medlem
Skrivet av Sparable:

Glöm inte Banished! 😁

Haha, det var ett av spelen jag uppgav i min ansökan till varför jag vore en ypperlig alpha-testare; ÄLSKAR Banished!


signatur

😎"Stay awesome people"😎
https://www.twitch.tv/Mirror_Hime

1
Skriv svar