FZ Play i kväll - Elden Ring och nya äventyr med Efsta Havsbringa!

Robot
FZ Play i kväll - Elden Ring och nya äventyr med Efsta Havsbringa!

Wakkaah är redo. Det är du också.

#elden-ring, #fz-play, #twitch


Moderator | Testpilot

Alltid lika kul att se Efsta och Wakkaah tillsammans ta sig igenom "the Lands Between".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator

Ser ut som att det blir lite bossfight ikväll! kom gärna och slåss sida vid sida med mig.

Account Executive @ FZ

Rolig stream som alltid. Härligt att du plockade Radahn och att vi fick en ny balad! Go Efsta, go!


signatur

Practice makes purple.
Jesper Norrwie - Account Executive @ Geeks AB

Medlem

Det var verkligen härligt att se Efsta och hans kompanjon igen och resten av FZ gänget såklart.
Tack för ännu en kul stream med våran rödhåriga hårresande vän Efsta!

Moderator

Tack själv! Kul att vi kunnat fortsötta med vpr Elden Ring-serie och att så många vill titta!

CTI
Medlem

Var en skön stream, och Efsta dominerade, och så vi fick vi en härlig ballad som avslutning


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Tack själv! Kul att vi kunnat fortsötta med vpr Elden Ring-serie och att så många vill titta!

Väl kämpat. Lite sugen på att hoppa in i spelet igen efter att Efsta stöter på hårt motstånd. Blev osäker om pc och Playstation har crossplay

Medlem

Kunde inte titta igår men självklart tittar jag nu efteråt. Man får ju inte missa Efstas äventyr!

Medlem

Lurkat i många år men kände att idag var dagen då ett konto skulle skapas och detta enbart för att hylla @Wakkaah.
Jag har spelat sedan jag och min lillebror fick vår första C64 och vårt första SEGA Master System - dvs ganska länge - men jag har aldrig öht intresserat mig för att se andra spela. Snarare har jag fnyst åt fenomenet. "Varför se någon annan spela istället för att spela själv?"

Med Wakkaahs och Efstas intåg har jag dock ändrat mig (åtminstone när det är pågen ifråga som streamar). Det är helt enkelt, och här stjäl jag skamlöst ett av dina favorituttryck Wakkaah, väldigt mysigt att följa dina och Efstas äventyr.
Utan dessa äventyr hade jag givit upp Elden Ring för längesen då det, egentligen, inte alls är min typ av spel. Men streamsen gör mig alltid peppad att köra bara liiite till.

Så tack Wakkaah för trevliga streams och en fantastiskt härlig personlighet. Dessa streams utgör ett perfekt sällskap när jag, likt igår, har en (fysiskt) dålig dag pga de skador jag ådrog mig i en trafikolycka 2019 och fortfarande är hemmavarande efter. Streamsen gör att jag kan fokusera på annat en stund vilket betyder mycket.

Tack även till FZ för att ni låter Efsta dela sitt äventyr med oss. Hoppas vi får se honom snart igen.

Moderator
Skrivet av Fredz:

Lurkat i många år men kände att idag var dagen då ett konto skulle skapas och detta enbart för att hylla @Wakkaah.
Jag har spelat sedan jag och min lillebror fick vår första C64 och vårt första SEGA Master System - dvs ganska länge - men jag har aldrig öht intresserat mig för att se andra spela. Snarare har jag fnyst åt fenomenet. "Varför se någon annan spela istället för att spela själv?"

Med Wakkaahs och Efstas intåg har jag dock ändrat mig (åtminstone när det är pågen ifråga som streamar). Det är helt enkelt, och här stjäl jag skamlöst ett av dina favorituttryck Wakkaah, väldigt mysigt att följa dina och Efstas äventyr.
Utan dessa äventyr hade jag givit upp Elden Ring för längesen då det, egentligen, inte alls är min typ av spel. Men streamsen gör mig alltid peppad att köra bara liiite till.

Så tack Wakkaah för trevliga streams och en fantastiskt härlig personlighet. Dessa streams utgör ett perfekt sällskap när jag, likt igår, har en (fysiskt) dålig dag pga de skador jag ådrog mig i en trafikolycka 2019 och fortfarande är hemmavarande efter. Streamsen gör att jag kan fokusera på annat en stund vilket betyder mycket.

Tack även till FZ för att ni låter Efsta dela sitt äventyr med oss. Hoppas vi får se honom snart igen.

Stort tack! Dina ord värmer verkligen. Jag tycker det är väldigt kul att vara en del av denna satsning på Twitch och lägger ner både mycket tid och hjärta i att skapa något för alla. Tack för att jag får vara ditt sällskap och för att du dig tid att skriva detta inlägg!

1
Skriv svar