Xbox Game Pass - Juli 2022 - Part 1

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Juli 2022 - Part 1

Då var det dags för julis första omgång spel som landar på Xbox Game Pass! En hel del dag 1-släpp såsom Last Call BBS, Matchpoint: Tennis Championships, Escape Academy och PowerWash Simulator blir det, alltid trevligt. Det blir också konsolrelease av Solasta: Crown of the Magister rakt in på Game Pass, vilket är synnerligen trevligt.

De tre första spelen i Yakuza-sagan återvänder också till Game Pass efter bara ett halvårs bortavaro, Yakuza 0, Yakuza Kiwami och Yakuza Kiwami 2 gör alltså comeback.

Dessutom några tillägg för kidsen med Paw Patrol The Movie: Adventure City Calls och My Friend Peppa Pig och lite annat smått o gott.

Missa inte de nya perksen som finns att hämta om du har XGP Ultimate. Nytt stuff finns för Fall Guys, Halo Infinite, MLB The Show 22 och FIFA 22!

Junis tillskott hittar ni här:
Xbox Game Pass - Juni 2022 - Part 1
Xbox Game Pass - Juni 2022 - Part 2

Nya titlar:

Solasta: Crown of the Magister (Ute nu, konsol+PC)

Last Call BBS (Ute nu, PC)

Yakuza 0 (Ute nu, konsol+PC+cloud)

Yakuza Kiwami (Ute nu, konsol+PC+cloud)

Yakuza Kiwami 2 (Ute nu, konsol+PC+cloud)

DJMax Respect V (7 juli, konsol+PC+cloud)

Matchpoint: Tennis Championships (7 juli, konsol+PC+cloud)

Road 96 (7 juli, konsol+PC+cloud)

Garden Story (12 juli, konsol+PC)

Escape Academy (14 juli, konsol+PC)

My Friend Peppa Pig (14 juli, konsol+PC+cloud)

Overwhelm (14 juli, PC)

PAW Patrol The Movie: Adventure City Calls (14 juli, konsol+PC+cloud)

PowerWash Simulator (14 juli, konsol+PC+cloud)

Som vanligt så lämnar några spel tjänsten, för den här gången. Den 15 juli: Atomicrops, Carrion, Children of Morta, CrisTales, Lethal League Blaze.

Xbox Game Pass

#xbox-game-pass #xbox #pc #cloud-gaming #nyhetstips


signatur

Jump in.

Medlem

Road 96 känns lite intressant, men annars var det en riktigt torr och tråkig månad. Tur att jag har lite annat att spela just nu.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bennii:

Road 96 känns lite intressant, men annars var det en riktigt torr och tråkig månad. Tur att jag har lite annat att spela just nu.

*halv månad!

Jag är nöjd med PowerWash Simulator, haha.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

*halv månad!

Jag är nöjd med PowerWash Simulator, haha.

Ja, "halv månad" då.

Jag går händelserna i förväg lite och säger att jag ser fram emot As dusk falls nästa "halvmånad".

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bennii:

Ja, "halv månad" då.

Jag går händelserna i förväg lite och säger att jag ser fram emot As dusk falls nästa "halvmånad".

Hehe ja, det gör jag också.


signatur

Jump in.

Medlem

Mellanmjölk denna månad då. Tillbaka till HOMM 5!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Ambassadör
Xbox
Shadowdrop!

Redan månadens första shadowdrop med Solasta: Crown of the Magister som studsar rakt in på Game Pass idag med konsolrelease och hela tjotablängen:

Uppdaterat OP.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Redan månadens första shadowdrop med Solasta: Crown of the Magister som studsar rakt in på Game Pass idag med konsolrelease och hela tjotablängen:

Nu snackar vi!

Förlåt för mitt tidigare inlägg om torr och tråkig månad.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bennii:

Nu snackar vi!

Förlåt för mitt tidigare inlägg om torr och tråkig månad.

Haha.


signatur

Jump in.

Skribent
Skrivet av Mortaigne:

Redan månadens första shadowdrop med Solasta: Crown of the Magister som studsar rakt in på Game Pass idag med konsolrelease och hela tjotablängen:

https://www.youtube.com/watch?v=MupQlvfxyIY

Uppdaterat OP.

Ohh! På konsol!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

PowerWash Simulator har jag väntat på ska dyka upp på Game Pass, så kul att det äntligen händer.

Medlem

Peppa Pig äntligen! Let's gooo!!!

Medlem

GRETA GRIS!!!! Det kommer jag tvinga min dotter att spela... hon älskar greta gris!

Medlem

Lyssnar ofta på podcasts och ljudböcker när jag spelar, så älskar hjärndöda spel som House Flipper, Barn Finders ect.
Så ser fram emot PowerWash Simulator

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bojkott:

PowerWash Simulator har jag väntat på ska dyka upp på Game Pass, så kul att det äntligen händer.

Skrivet av Bethåven:

Lyssnar ofta på podcasts och ljudböcker när jag spelar, så älskar hjärndöda spel som House Flipper, Barn Finders ect.
Så ser fram emot PowerWash Simulator

Samma här, perfekta podcastlir!


signatur

Jump in.

Medlem

Har en femåring som ser fram emot att få spela PAW Patrol med mig nästa gång barnen är hos mig. Tycker absolut det är kul och uppskattar det väldigt mycket när den typen av spel för barnfamiljer dyker upp!

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Doed:

Har en femåring som ser fram emot att få spela PAW Patrol med mig nästa gång barnen är hos mig. Tycker absolut det är kul och uppskattar det väldigt mycket när den typen av spel för barnfamiljer dyker upp!

Just detta Paw Patrol-spel är tyvärr hemskt. Buggigt, hemska laddtider, förfärlig framerate, ja kort sagt betydligt sämre på alla sätt än tidigare två spelen av någon anledning. Så varning utfärdad. T.o.m. min fyraåring reagerade.

Själv ser jag fram emot att testa ett tennisspel igen. Det var ett tag sedan.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Ambassadör
Xbox
Random Drop

Ännu ett spel utannonserat för perioden! Den 12 juli släpps Garden Story till Xbox och kommer direkt till Game Pass.

Uppdaterat OP.


signatur

Jump in.

Medlem

Garden story såg riktigt intressant ut.

Medlem

Jag spelade precis färdigt Road 96. Tyckte det var riktigt bra. Helt i min smak. Rekommenderas varmt.

Skribent
Skrivet av Bennii:

Jag spelade precis färdigt Road 96. Tyckte det var riktigt bra. Helt i min smak. Rekommenderas varmt.

Jag sneglade på det igår när jag var in på Game Pass, får väl ta tag i det senare under sommaren


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag sneglade på det igår när jag var in på Game Pass, får väl ta tag i det senare under sommaren

Det tycker jag absolut du ska göra. Det är inte så långt så har du några svala sommarkvällar ledigt och inget att göra... Road 96!

Avstängd

Solasta Crown of the Magister har väl funnits skitlänge? Spelade det för några månader sedan

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av fejksson:

Solasta Crown of the Magister har väl funnits skitlänge? Spelade det för några månader sedan

På PC ja. Det släpptes på konsol för en vecka sen.

Skribent
Skrivet av Bennii:

Det tycker jag absolut du ska göra. Det är inte så långt så har du några svala sommarkvällar ledigt och inget att göra... Road 96!

Ska ju fan bli snö här i norr nästa vecka, så får nog tid


signatur

"Writer and Fighter"

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bennii:

Jag spelade precis färdigt Road 96. Tyckte det var riktigt bra. Helt i min smak. Rekommenderas varmt.

Gött, har satt upp det på min spellista!


signatur

Jump in.

Medlem

Solasta är superbt

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Ännu ett spel utannonserat för perioden! Den 12 juli släpps Garden Story till Xbox och kommer direkt till Game Pass.

https://www.youtube.com/watch?v=mPiKDFxK7xA

Uppdaterat OP.

Blir Nice att spela på steamdeck

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Solasta är superbt

Jag testade det och fastnade inte alls för det. Kändes som en riktigt B version av pathfinder och ännu längre bort än divinity,som nästan satt standarden nu. Riktigt uselt i mina ögon.

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag testade det och fastnade inte alls för det. Kändes som en riktigt B version av pathfinder och ännu längre bort än divinity,som nästan satt standarden nu. Riktigt uselt i mina ögon.

Divinity är underbart men Pathfinder finner jag tyvärr inget behag i
Se så olika det kan vara Underbart 😁

Köpte direkt Lost Valley och de andra dlc:s då jag spelar Solasta på gamepass, vilket sällan har spel jag tycker är något

12
Skriv svar