Playstation ger oss spoiler-fri info om kattspelet Stray

Robot
Playstation ger oss spoiler-fri info om kattspelet Stray

Nästa vecka får vi knuffa ner saker från bord och klösa sönder mattor.

#Bluetwelve, #Stray


Medlem

Hoppas det finns ljusare partier i spelet eller om man så vill inte så "dunkla och lite intimiderande" så blir detta spelet som ska introducera dottern på 3,5 år för det magiska med tv spel. Gå runt och jama och få vara en katt skulle hon tycka vore det bästa som fanns just nu, haha.

Medlem

Ser mysigt ut. Vad betyder 4/5 som der står i slutet?

Edit. Jag är dum i huvudet. Det står så klart för PS4 och PS5. Jag tänkte det var något slags datum först.

Medlem
Skrivet av stenman:

Hoppas det finns ljusare partier i spelet eller om man så vill inte så "dunkla och lite intimiderande" så blir detta spelet som ska introducera dottern på 3,5 år för det magiska med tv spel. Gå runt och jama och få vara en katt skulle hon tycka vore det bästa som fanns just nu, haha.

Finns ett par kattspel till på ingående som verkar ljusare än detta

"Little Kitty, Big City" och "Stars In The Trash" är två jag väntar på.


signatur

I drank what?

Medlem

Ingen källa?

Skribent
Skrivet av Vercadi:

Ingen källa?

Den halkade bort: https://www.playstation.com/en-th/games/stray/a-spoiler-free-...

RmK
Medlem

Ser ut som ett kanonbra spel för att låta frugan doppa tårna i gaming världen igen. Är det någon som sitter på info om prisbild?

Medlem
Skrivet av RmK:

Ser ut som ett kanonbra spel för att låta frugan doppa tårna i gaming världen igen. Är det någon som sitter på info om prisbild?

Med Playstation plus extra (eller vad d nu heter) alltså mellan abonnemanget så ingår detta spel på releasedag!

Medlem
Skrivet av RmK:

Ser ut som ett kanonbra spel för att låta frugan doppa tårna i gaming världen igen. Är det någon som sitter på info om prisbild?

Typ €25 på steam
Sen kommer det vid release till playstation plus extra om man har det.

Medlem

Det spelet som jag tyckte såg mest lovande ut när playstation presenterade PS5 för 2-3 år sedan.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Kattspel är man ju inte bortskämd med o detta ser spännande ut!
Calico var rätt mys isf

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Ingen källa?

Den finns på svenska också. https://www.playstation.com/sv-se/games/stray/a-spoiler-free-...

ZF
Medlem

Hoppas det går att välta irriterande föremål. Alltså nästan alla föremål.

Gen
Medlem

Vad blir det för upplösning/uppdateringsfrekvens på PS5 tro?

1
Skriv svar