Bayonetta 3 släpps 28 oktober

Robot
Bayonetta 3 släpps 28 oktober

Ny trailer från actionspektaklet.

#bayonetta-3


Medlem

Det här ser helt underbart ut. Det kommer inte på PC va?

Medlem

Jag är lite nyfiken, hur många här kan inte lira Bayonetta för att det inte finns utanför Nintendos konsoler? Det är inte någon konsolsäljare för mig men jag hade väldigt gärna kunnat köpa både tvåan och trean... och ettan till PC och andra konsoler. Men visst var det Nintendo som möjliggjorde uppföljarna? Ska jag vara tacksam eller irriterad... aja, så länge de portar innan jag dör så.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

ZF
Medlem
Skrivet av maq777:

Det här ser helt underbart ut. Det kommer inte på PC va?

Switch-spel funkar ofta bättre på datorn än på Switch, för den som nu orkar krångla med sånt.

Behövs tydligen en Switch av ursprungsmodell om det ska göras lagligt bara.

Medlem

Gud hade verkligen viljat lira detta. Älskade Bayonetta 1 när jag först lirade det under gymnasietiden. Tvåan är också ett fantastiskt spel, men var egentligen inte värt att skaffa ett Wii U för. Kändes lite som ett floppköp.

En dag kanske man äger en Switch och får lira detta.

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Gud hade verkligen viljat lira detta. Älskade Bayonetta 1 när jag först lirade det under gymnasietiden. Tvåan är också ett fantastiskt spel, men var egentligen inte värt att skaffa ett Wii U för. Kändes lite som ett floppköp.

En dag kanske man äger en Switch och får lira detta.

Ettan och tvåan finns på Switch så du vet.

Medlem

Äger ingen Switch. Lite surt.

Medlem
Skrivet av Nimin:

Äger ingen Switch. Lite surt.

Du kan få låna min. Spelar så otroligt lite på den.

Medlem
Skrivet av Cooling23:

Ettan och tvåan finns på Switch så du vet.

Jo men har ju ingen Switch och köpte nyligen ett PS5 så lär inte bli en ny konsol på ett bra tag 😅

Medlem

då blir det till att boka in en liten resa åt den bättre hälften med vänner över helgen och bunkra upp med koffeintabletter och handkontrollvänlig plockmat


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av maq777:

Du kan få låna min. Spelar så otroligt lite på den.

Tack 👍

1
Skriv svar