Här är månadens Playstation Plus-spel för Extra- och Premium-medlemmar

Robot
Här är månadens Playstation Plus-spel för Extra- och Premium-medlemmar
Medlem

😺


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Tycker det blev lite rörigt i texten. Trodde först att Stray skulle ingå i Essential.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Playstation Plus Extra blir ju mer o mer prisvärt för varje dag som går.

Skribent
Skrivet av OAKTHYR:

Tycker det blev lite rörigt i texten. Trodde först att Stray skulle ingå i Essential.

Förtydligat 👍

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Förtydligat 👍

Tack, nu går det inte att missförstå


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Så playstation extra ger massa fler spel. Playstation premium ger tillgång till ps1-ps3 spel också. Känns som de kunde gjort det lite enklare

Tycker det är lite surt att alla KillZone-spelen inte är med, men det kommer sen. Kul med AssCreed-spel, slipper man köpa dom extra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tycker fortfarande att nivåsystemet är lite förvirrande. De här nivåerna får också Essentialspelen?

Skrivet av Walter S.A. Iego:

Tycker det är lite surt att alla KillZone-spelen inte är med, men det kommer sen. Kul med AssCreed-spel, slipper man köpa dom extra.

De måste väl ha något att fylla på med varje månad

Medlem

Essential spelen ingår i alla nivåer.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Playstation Plus Extra blir ju mer o mer prisvärt för varje dag som går.

Håller med! Drog ner Ghost of Tsushima härom dagen och satan vilket spel! Jag gillar ju inte ens samurajer så var lite skeptisk trots alla lovord men fick motvilligt stänga av vid 03 inatt för å få lite sömn^^. Magi!

Medlem
Skrivet av Jozo:

De här nivåerna får också Essentialspelen?

Yes

Medlem

Trevligt med Stray, har peppat det sedan utannonseringen!

Medlem

Nivån Extra, som alltså ger Stray denna månad som ny, rätt stor titel - vad kostar det i jämförelse med Xbox prenumeration? Om man köper 1 helt år i taget.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Nivån Extra, som alltså ger Stray denna månad som ny, rätt stor titel - vad kostar det i jämförelse med Xbox prenumeration? Om man köper 1 helt år i taget.

Ett år Extra kostar 1035 Kr (86,25 per månad).

Medlem

Att Stray ingår dag ett oroar mig över om det är ett bra spel eller inte.

Nu inväntar jag nog reviews.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

ps extra var verkligen en överraskning riktigt bra och roliga spel fattar dock inte ens varför premium finns :/

Medlem
Skrivet av stoffe20:

ps extra var verkligen en överraskning riktigt bra och roliga spel fattar dock inte ens varför premium finns :/

Premium ger dig tillgång till ”Cloud gaming” vilket gör det möjligt att spela/prova flera spel utan att installera dom.

Det ger också tillgång till PS1, PS2 och PS3 spel (där inkluderas remasters av dessa).

1
Skriv svar