Red Dead Online-spelare håller digital begravning, för att sörja spelets "död"

Robot
Red Dead Online-spelare håller digital begravning, för att sörja spelets "död"
Medlem

Man undrar ju lite grann om inte detta snarare är en marketing gimmick för att locka fler nya spelare. I dagens värld skulle det åtminstone inte förvåna mig.

Avstängd

What is dead may never die.

Avstängd
Skrivet av Rh3nium:

Man undrar ju lite grann om inte detta snarare är en marketing gimmick för att locka fler nya spelare. I dagens värld skulle det åtminstone inte förvåna mig.

Tror en uppdatering hade hjälpt mer

Medlem

Hur stor är spelarbasen? GTA har ju en hyfsad stor, dock på tok för stor andel fuskare för att vara helt roligt tyvärr.

KoP
Medlem

Nästan alla som jag känner som spelar har spelat RDR 2, men ingen utav dem fastnade för online-delen. Testade själv online-delen ett par gånger, men det var verkligen inget att hänga i granen.

Spenderade långt mycket mera tid i online-delen till RDR.

Medlem

Testade online-delen ytterst lite. Även om det inte är/var lika illa som när GTA5 begav sig så var det långa laddtider och alldeles för många.

Medlem

En onlinesatsning mindre är alltid positivt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Enda skälet att jag öht spelade online-delen var för att ta 100% achievements.

Medlem

Red dead online har varit dött sedan release jämfört med gta online uppdateringarna

Inaktiv

Längesen jag och flickvännen spelade RDO och även om det var rätt trevligt kändes det inte superinnehållsfullt att man mest gjorde småuppdrag och red omkring. GTA har ju ändå så man kan köpa hus och verksamheter vilket hade varit något i RDO också men sen är det ganska självklart att rida runt är mer nischat än att köra runt med fordon.

Medlem

Tror jag testade det tre gånger.


signatur

1338 - One Step Above

1
Skriv svar