Stray släpps tillsammans med en fin exklusiv bärväska för katter

Robot
Stray släpps tillsammans med en fin exklusiv bärväska för katter

Bara det bästa för din fyrfota pälsboll.

#Playstation, #Stray


Medlem

Aaw! Har alltid älskat katter då jag växt upp med dem Jag fick dock låta min egen katt somna in kring julafton 2020, så det här spelet ska spelas, om än med blandade känslor!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

ZF
Medlem

Funkar tydligen även bra för guldfiskar.

Medlem

Ha ha nu kommer alla katterna att lida av en väska dom inte kan få av sig. Det roliga kommer att vara deras miner när dom förstår att dom inte kan ta av sig den själva. Men kanske man kan få dom att vänja sig....

Medlem
Skrivet av marsson90:

Aaw! Har alltid älskat katter då jag växt upp med dem Jag fick dock låta min egen katt somna in kring julafton 2020, så det här spelet ska spelas, om än med blandade känslor!

Samma här, min somnade sommaren samma år, hon hette Busan (inte relaterat till filmen "Train to Busan" dock haha) Saknar henne fortfarande och har inte velat skaffa en annan katt än. Men här är några bilder på henne i alla fall för den nyfikne.


signatur

Nothing is power without Control

Skrivet av marsson90:

Aaw! Har alltid älskat katter då jag växt upp med dem Jag fick dock låta min egen katt somna in kring julafton 2020, så det här spelet ska spelas, om än med blandade känslor!

Beklagar sorgen, och vet hur det känns.

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Samma här, min somnade sommaren samma år, hon hette Busan (inte relaterat till filmen "Train to Busan" dock haha) Saknar henne fortfarande och har inte velat skaffa en annan katt än. Men här är några bilder på henne i alla fall för den nyfikne.
https://i.imgur.com/0dXulTO.jpg

https://i.imgur.com/n9yA6qz.jpg

https://i.imgur.com/sDg39mp.png

Riktigt fin katt! Nä samma här, har inte kunnat med mig att skaffa en ny än. Jag döpte min katt till Samus, och jag hade henne i ca 10 år.

Här har du en bild ifall du vill se:


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Skribent
Skrivet av Alienshade:

Ha ha nu kommer alla katterna att lida av en väska dom inte kan få av sig. Det roliga kommer att vara deras miner när dom förstår att dom inte kan ta av sig den själva. Men kanske man kan få dom att vänja sig....

Väskan är tänkt för att bära katten, inte för att katten ska bära väskan.

Älskar att i postar kattbilder! Keep going people!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Faktiskt rätt hypad för spelet. Mindre för väskan. Min katt är för vild för att bli stoppad i en väska.

Medlem
Skrivet av marsson90:

Riktigt fin katt! Nä samma här, har inte kunnat med mig att skaffa en ny än. Jag döpte min katt till Samus, och jag hade henne i ca 10 år.

Här har du en bild ifall du vill se:

https://i.imgur.com/z8oo1r9.jpeg

Såååå fin 😍 Ja min blev runt 13 år. Så jäkla jobbigt när de går bort dock 😥, mest därför jag inte skaffat en till tror jag. För min del som bor själv var det ju lite som att ha en "kid" så att säga 😊


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Såååå fin 😍 Ja min blev runt 13 år. Så jäkla jobbigt när de går bort dock 😥, mest därför jag inte skaffat en till tror jag. För min del som bor själv var det ju lite som att ha en "kid" så att säga 😊

Samma här. Bor på egen hand, så det var väldigt tomt den första tiden efter att jag tog henne till veterinären såg henne i ögonvrån till o från.

Här har vi en bild till:


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av marsson90:

Samma här. Bor på egen hand, så det var väldigt tomt den första tiden efter att jag tog henne till veterinären såg henne i ögonvrån till o från.

Här har vi en bild till:

https://i.imgur.com/iQTjajL.jpg

Jo precis, samma här ibland när man var i köket tex o hon vanligtvis var med o ville smaka nåt 😋

Hon var lite trött här, biggest yawn ever haha
Ett par till


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Jo precis, samma här ibland när man var i köket tex o hon vanligtvis var med o ville smaka nåt 😋
https://i.imgur.com/KvaD7XD.png

Hon var lite trött här, biggest yawn ever haha
Ett par till
https://i.imgur.com/Kzs3unC.png

https://i.imgur.com/P4hO61L.jpg

Så söt


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Skribent

Vi är kattvakter så jag får väl ta och posta en bild också.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

<Uppladdad bildlänk>

Vi är kattvakter så jag får väl ta och posta en bild också.

Helt rätt!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

<Uppladdad bildlänk>

Vi är kattvakter så jag får väl ta och posta en bild också.

Haha, chillin


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Kanske dags att ha en "katt-bilder-tråd" i forumet nu då? 😋 (typ "post your cat")


signatur

Nothing is power without Control

Moderator | Testpilot
Skrivet av Johan Lorentzon:

<Uppladdad bildlänk>

Vi är kattvakter så jag får väl ta och posta en bild också.

Snygg fot.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ahh, denna tråd gjorde mig lite depresso. Katten gick ju bort 25 dec, 2021. Den enda familj jag någonsin har haft, typ. Så det var jobbigt, speciellt efter 11 år.

Fina bilder, dock!

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Ahh, denna tråd gjorde mig lite depresso. Katten gick ju bort 25 dec, 2021. Den enda familj jag någonsin har haft, typ. Så det var jobbigt, speciellt efter 11 år.

Fina bilder, dock!

Sorry for your loss, som sagt, saknar fortfarande min Busan...


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Här ligger Alfons (Röd) & Zoe (Grå, Vit) som kom från Borlänges Katthem, båda var innekatter då Alfons lider av Blödarsjuka.

Zoe trillade dessvärre bort för tre år sedan och var den katten som fann mig, envis och bestämd som bara den men älskade at "tjonga" en på hakan och gnössa runt i skägget på mig. Hon visste vad hon ville och kunde dra sig undan när det blev för mycket folk på besök. Det var hon som hittade mig vid ett besök hos Borlänge Katthem och tog första kontakten, där och då visste jag att den katten hade valt mig och då är det inte mycket man kan säga till om. Hon hade varit rätt skygg på katthemmet och dom vart lite småpaff när hon gick fram till mig för lite gossning.

Alfons däremot, han är kompis med allt och alla, äter dessutom allt som går att tugga på. Älskar att ligga i knän och kurrar så högt att det inte går att sova i samma rum som han befinner sig. Han låg och slappade i en kattmöbel och han hade jag inte lagt märke till alls men det hade frugan.

Saknar Zoe mer än vissa människor som gått bort, kan tyckas konstigt men så är det, det är underbara varelser katterna

Katterna införskaffade jag och hustrun en jul och bestämde oss för att det fick bli "Årets julklapp"


signatur
Medlem

Har 5 katter för tillfället - det är bland de viktigaste i mitt liv...att alltid ha katter omkring mig dvs. Mycket lugnande.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent
Skrivet av erazerswe:

Kanske dags att ha en "katt-bilder-tråd" i forumet nu då? 😋 (typ "post your cat")

Syskonforumet Sweclockers har precis en sådan tråd. 125 sidor sedan 2015. Bara ta ett initiativ och skapa. 🙂

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1395740-katt-lika-roli...

Medlem
Skrivet av Shadee:

Syskonforumet Sweclockers har precis en sådan tråd. 125 sidor sedan 2015. Bara ta ett initiativ och skapa. 🙂

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1395740-katt-lika-roli...

Varför inte jag kan slänga upp en!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Har blandade känslor för detta spel, visst älskar jag katter men verkar skumt spel ändå, nyfiken på recensionen.

Avstängd

Detta kan bli bra tror jag! Katter > Hundar.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Syskonforumet Sweclockers har precis en sådan tråd. 125 sidor sedan 2015. Bara ta ett initiativ och skapa. 🙂

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1395740-katt-lika-roli...

Aha, nice, ska kika där imorrn då, tackar för tipset


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av Lith:

<Uppladdad bildlänk>

Här ligger Alfons (Röd) & Zoe (Grå, Vit) som kom från Borlänges Katthem, båda var innekatter då Alfons lider av Blödarsjuka.

Zoe trillade dessvärre bort för tre år sedan och var den katten som fann mig, envis och bestämd som bara den men älskade at "tjonga" en på hakan och gnössa runt i skägget på mig. Hon visste vad hon ville och kunde dra sig undan när det blev för mycket folk på besök. Det var hon som hittade mig vid ett besök hos Borlänge Katthem och tog första kontakten, där och då visste jag att den katten hade valt mig och då är det inte mycket man kan säga till om. Hon hade varit rätt skygg på katthemmet och dom vart lite småpaff när hon gick fram till mig för lite gossning.

Alfons däremot, han är kompis med allt och alla, äter dessutom allt som går att tugga på. Älskar att ligga i knän och kurrar så högt att det inte går att sova i samma rum som han befinner sig. Han låg och slappade i en kattmöbel och han hade jag inte lagt märke till alls men det hade frugan.

Saknar Zoe mer än vissa människor som gått bort, kan tyckas konstigt men så är det, det är underbara varelser katterna

Katterna införskaffade jag och hustrun en jul och bestämde oss för att det fick bli "Årets julklapp"

Cool story och ja katter är väldigt speciella om man jämför med hundar (jag gillar båda dock) Men jag menar typ att det bara går inte att få en katt att göra nåt som den inte vill, så är det bara, dock är de ju helmysiga o gosiga när de är på det humöret. Är också från Borlänge btw 😋


signatur

Nothing is power without Control

Inaktiv

Om chansen att posta bilder på katterna uppstår tar jag den gärna. På denna bild ser vi Malgomaj

Inaktiv

Är hundmänniska egentligen men detta spel skall spelas, trevligt med dag ett också på PS+ (extra och premium).

12
Skriv svar