Överstimulerat pris på MW2-nivåer

Robot
Medlem
Överstimulerat pris på MW2-nivåer

fy satan!

Medlem

No suprise there!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Milk that cow, milk it goood!

Medlem

Vafan!? överpris eller vadå?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

OMG!!!!!

Jag som hade tänkt att köpa det! Men aja, det blir att bojkotta CoD serien i framtiden. DEt här var sista droppen...

Medlem

Jag köper hellre 50-öres tuggummin, känns som om det är värdare

Medlem

100 spänn för 5 futtiga banor, varav 2 är remakes!?

Nej, det var droppen som fick bägaren att rinna över... Det här med DLC har gått för långt!

Medlem

Activision kan ju suga ***


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Tänk på alla pengar jag sparat då jag sket i spelet från början.
Jag har testat det dock och det är ju kul på alla sätt och viss men ngnstans drar man gränsen och den är redan passerad.

Medlem

Att de inte skäms. J*vla girigbukar.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Pissar fan på dem. BF:BC2 äger!!

Medlem

...

nån snubbe som suttit å lekt i en ban editor en dag och gjort 5 banor så ska dem ha 1/4 av helt nytt spel för det, seriöst???????????????

Medlem

Helt klart i dyraste laget.

Dock ska man komma ihåg att första kartpaketet till CoD:WaW kostade 800 poäng och då fick man "bara" fyra nya kartor (tre MP och en Nazi Zombie).


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

fail

att man ens köpte detta när bf:bc2 låg runt hörnet gör att jag piskar mig själv varje dag

Medlem

var inte oväntat precis

Inaktiv

Ocker!


signatur

War never changes.

Medlem

Snåla folk gnäller...NI HAR ETT VAL..ingen tvingar är att köpa det här.. MEN om ni vill kan ni köpa det.
Dags att vakna från er gratis piratvärld och fatta att folk tar betalt för arbete. Så varsågod betala 1 timmes jobb för många timmars njutning lr gör inte det..ingen tvingar er.

Inaktiv

Kommer den kosta till PC också?

Medlem
Skrivet av Pojii:

Snåla folk gnäller...NI HAR ETT VAL..ingen tvingar är att köpa det här.. MEN om ni vill kan ni köpa det.
Dags att vakna från er gratis piratvärld och fatta att folk tar betalt för arbete. Så varsågod betala 1 timmes jobb för många timmars njutning lr gör inte det..ingen tvingar er.

Så du tycker att det är ett okej pris för det innehåll man får?

Medlem

Mums, dom vet ju att nästan alla stackars satar kommer köpa det hur j*vla dyrt det än är.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Det sorgliga är väl att folk kommer köpa det...

@Poji

Val och val det kan väl diskuteras, i flera spel kan man inte ens köra vissa lägen utan DLC maps, skulle inte förvåna mig om Infinity körde på det... För 1200 points får man Bf 1943 och det har jag haft mycket roligare med än MW2.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Pojii:

Snåla folk gnäller...NI HAR ETT VAL..ingen tvingar är att köpa det här.. MEN om ni vill kan ni köpa det.
Dags att vakna från er gratis piratvärld och fatta att folk tar betalt för arbete. Så varsågod betala 1 timmes jobb för många timmars njutning lr gör inte det..ingen tvingar er.

Så du tycker att det är ett okej pris för det innehåll man får?

Unsuccessful troll is unsuccessful.

Tur att man aldrig köpte skiten, BC2 det är grejer det.

Inaktiv

fy fan... köper deras spel för 500spänn så vill dem ha 100kr till för 5 jävla fjutt baner de är ju sjukt jävla idioter

Inaktiv

Dra åt fanders med MW2.....

Medlem

Kom över till den ljusa sidan istället!(BF: BC2)

Medlem

Äsch who gives a fuck? Det är Bfbc2 som gäller! 100 gånger roligare mp.

Medlem

Aja lugnt Blir o dela med polaren =D

Medlem

MW3 ska det ju vara månadsavgift på enligt nåt rykte. skulle inte förvåna mig.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Pojii:

Snåla folk gnäller...NI HAR ETT VAL..ingen tvingar är att köpa det här.. MEN om ni vill kan ni köpa det.
Dags att vakna från er gratis piratvärld och fatta att folk tar betalt för arbete. Så varsågod betala 1 timmes jobb för många timmars njutning lr gör inte det..ingen tvingar er.

Jag gnäller inte över ATT det är prissatt, jag gnäller över HUR det är prissatt. Skulle det vara ett mer resonabelt pris hade jag inte gnällt ett dugg. Eller om dom hade gjort som Bioware/ EA och gett oss lite gratisgodis innan dom börjar slänga på prislappar på allting.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Skriv svar