Ståndaktig överraskning i Fall Guys

Robot
Ståndaktig överraskning i Fall Guys

En bild gjord för att missförstås.

#fall-guys


Medlem

Penis-skämt i ett barnspel varför inte. Orkar inte bli kränkt för det.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av marsson90:

Penis-skämt i ett barnspel varför inte. Orkar inte bli kränkt för det.

Väldigt opassande faktiskt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent
Skrivet av Kleptoman:

Väldigt opassande faktiskt.

Tror inte barnen uppfattar det som något "opassande". Min dotter såg bilden nu och frågade om det var en raket...så?


signatur

"Writer and Fighter"

Geeks Gaming

Nu är ju bilden i artikeln skuren för komisk effekt men ser man hela bilden och direkt ser en penis så kanske man skulle uppsöka läkare

Skämt åsido så tolkade mina barn det som raket, minion och monster (gissar på att scenen påminner om monsters inc).

One
Medlem

Tycker det ser ut som en penis. En grand.
Med rätt kodis skin är det iaf. Inte ok att blåsa barn på pengar och ge de penis gubbar som kompensation

Avstängd

Ett stort missförstånd helt enkelt...

Avstängd
Inaktiv
Skrivet av marsson90:

Penis-skämt i ett barnspel varför inte. Orkar inte bli kränkt för det.

Men är Fall Guys ett barnspel? Det är Pegi 3 (alla åldrar) så de riktar sig väl till alla åldrar likt Simpsons eller Minecraft så jag skulle inte säga att det specifikt är ett barnspel likt My Little Pony eller dylikt.

Sen om man ser den faktiska bilden någon postade här i tråden så ser man ju händer så det är också lite som i Simpsons att de gör något av ett dolt skämt som bara lite äldre förstår.

Geeks Gaming

Sen ska man inte glömma att bilden postades på twitter, som har en åldersgräns på 13 så det är ju lugnt

Medlem

Jag tänkte själv raketer när jag såg bilden. dock såg man ju också testees och annat pga själv nyheten.

Medlem

Fick en grandis med amazon prime gaming... Inte för att jag spelar speciellt mycket fall guys men den är ju inte ovanlig.

1
Skriv svar