Sista Fifa-spelet i EA:s regi får Kylian Mbappé och Sam Kerr på omslaget

Robot
Sista Fifa-spelet i EA:s regi får Kylian Mbappé och Sam Kerr på omslaget
Medlem

Trodde faktiskt Sam Kerr var en man, fick googla hens kön. Sam brukar väl inte kvinnor heta?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent

Jag är ganska säker på att Kerr inte är första kvinnan på ett Fifa-omslag. Alex Morgan var på amerikanska omslaget av FIFA 16.


signatur

"Writer and Fighter"

Geeks Gaming
Skrivet av Kleptoman:

Sam brukar väl inte kvinnor heta?

Det är väl ganska vanligt, en variant av "Samantha" kan jag tänka mig

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kleptoman:

Trodde faktiskt Sam Kerr var en man, fick googla hens kön. Sam brukar väl inte kvinnor heta?

Jämför man med män är det stor skillnad givetvis, men inte konstigt på något sätt. Vanligare som ett smeknamn.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk
Skrivet av Kleptoman:

Trodde faktiskt Sam Kerr var en man, fick googla hens kön. Sam brukar väl inte kvinnor heta?

Jag hade nästan ställt mig i andra lägret, Sam har för mig mer varikt smeknamn för manliga personer. Mina influenser är dock från spel mestadels, men även i tv-serier så har jag mer förknippat Sam med manliga personer.

Oavsett, får vi se en ny spelmotor? PC slipper vänta ÅR på att få ta del av uppdateringarna? Att EA gav upp licensen kan vara en bra sak känner jag, de har verkligen behövt innovera så lite som möjligt mellan varje version och har inte gjort någon (aktieinnehavare) besviken.

Jag tror att vi kommer få se ett skifte nästå år, vi har antingen fler spel eller så får vi se EA steppa upp rejält. Jag hoppas på båda!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

boring men som junkien jag är kommer jag säkert köpa det i år osså 💀

Medlem

Oh no, jag som hade bästa svaret på stackaren som inte gillade Kerr på omslaget

Aja, trist att detta är sista Fifa som släpps. Det nya EA soccer Play Football United eller vad det nu skulle heta känns inte lika hett...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Trodde faktiskt Sam Kerr var en man, fick googla hens kön. Sam brukar väl inte kvinnor heta?

Du kan inte googlat supernoga annars skulle du upptäckt att hennes fulla namn är Samantha May Kerr

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Trodde faktiskt Sam Kerr var en man, fick googla hens kön. Sam brukar väl inte kvinnor heta?

Är väl ungefär som namnet Kim. Finns hos båda könen.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag är ganska säker på att Kerr inte är första kvinnan på ett Fifa-omslag. Alex Morgan var på amerikanska omslaget av FIFA 16.

https://sports.cbsimg.net/images/visual/whatshot/FIFA16cover_...

Stämmer. Även andra kvinnliga fotbollsspelare har fått vara med i regionala omslag. Det är väl första gången de är med på det globala omslaget.

One
Medlem

Tror detta blir ett fuck it Fifa, som det andra fast x5. Mikro transaktions cirkus deluxe innan de skiljs åt.

1
Skriv svar