Betygen för kattspelet Stray är fina fisken

Medlem
Skrivet av lasselason:

Senaste Kirby är helt fantastiskt, ett tips!😊

Kan inte hålla med mer, en av de bästa spelupplevelser jag haft med mina barn. Jag och dottern som blir sex år i vinter har haft superkul med Kirby and the forgotten land. Tror hon kommer hålla upplevelsen lika högt som jag håller första genomspelningen av Ocarina of Time från min uppväxt.

Medlem
Skrivet av vamp:

Kan inte hålla med mer, en av de bästa spelupplevelser jag haft med mina barn. Jag och dottern som blir sex år i vinter har haft superkul med Kirby and the forgotten land. Tror hon kommer hålla upplevelsen lika högt som jag håller första genomspelningen av Ocarina of Time från min uppväxt.

Härligt att höra!

Medlem

Nån som hört det på PS4? Har den (icke-pro) och PC att välja mellan att köpa det till.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Det finns en specifik mjau-knapp - 5/5.

#Bluetwelve, #Stray


Spirit of the North har en dedikerad VOV-knapp men fick fan ingen bonus för det 😆

Medlem
Skrivet av One:

Fan också. Görs för få kvalitativa barnspel nuförtiden tycker jag. Är väl bara Rayman Legends och Fall Guys jag prickat rätt på

Mina barn gillar Little Big Planet, Sackboy, Crash Bandicot, Spyro, Astro, Lego City mfl. Äldsta grabben lirar mest Minecraft. Men finns faktiskt rätt många bra. Min dotter har dock ingen känsla för kvalitet och spelar Greta Gris och Paw Patrol för glatta livet.

Men man kan ju önska mer, jag håller tummar för Mulle Meck rebooten.

PS. För barn mellan 4-6 kan jag faktiskt rekommendera Alfons Åberg-spelen till Android. Minispel med fokus på att lära sig och utan massa reklam.

One
Medlem
Skrivet av Nimin:

Mina barn gillar Little Big Planet, Sackboy, Crash Bandicot, Spyro, Astro, Lego City mfl. Äldsta grabben lirar mest Minecraft. Men finns faktiskt rätt många bra. Min dotter har dock ingen känsla för kvalitet och spelar Greta Gris och Paw Patrol för glatta livet.

Men man kan ju önska mer, jag håller tummar för Mulle Meck rebooten.

PS. För barn mellan 4-6 kan jag faktiskt rekommendera Alfons Åberg-spelen till Android. Minispel med fokus på att lära sig och utan massa reklam.

Tack för tipsen! Blir att dra ner sackboy, såg ut som något jag gillar också

Medlem
Skrivet av One:

Tack för tipsen! Blir att dra ner sackboy, såg ut som något jag gillar också

Gört, det är kul att köra tillsammans och man kan spela på svenska.

Medlem
Skrivet av Pigge88:

Enda som får mig att tveka är längden, hört ifrån flera recensioner nu att det är 4-4.5 timmar långt.

Och som vanligt när det kommer till recensioner så tar man bort ungefär 25% av den tiden för att nå faktiska summan.

25 euro är nu mindre än fullpris men ska nog vänta tills det är under 10, ingen brådska direkt.

Nice! Jag är så oerhört trött på långa spel (har fortfarande mardrömmar om The Witcher 3, Red Dead Redemption 2 och Cyberpunk 2077 som ALDRIG TOG SLUT). Fem timmar är visserligen lite för långt tycker jag, men det är ändå görbart.

Medlem
Skrivet av Tramsfabriken:

Nice! Jag är så oerhört trött på långa spel (har fortfarande mardrömmar om The Witcher 3, Red Dead Redemption 2 och Cyberpunk 2077 som ALDRIG TOG SLUT). Fem timmar är visserligen lite för långt tycker jag, men det är ändå görbart.

Sjukaste jag läst på FZ tror jag..

Medlem
Skrivet av Tramsfabriken:

Nice! Jag är så oerhört trött på långa spel (har fortfarande mardrömmar om The Witcher 3, Red Dead Redemption 2 och Cyberpunk 2077 som ALDRIG TOG SLUT). Fem timmar är visserligen lite för långt tycker jag, men det är ändå görbart.

AC Valhalla känns som ett evighetsspel också.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Har kört ett par timmar och skulle säga nja, det är lite läskigt och kan nog vara lite jobbigt för vissa barn. Det står 10+ for everyone.

Det beror på hur "moget" ditt barn är. Vissa kan säkert tycka det är läskigt osv.
Men kontrollerna är väldigt lätta, och inget komplext att tänka på.

Min 7åring kommer få testa, tror det kommer passa henne utmärkt.

Men jag ska köra igenom hela själv först, utifall att det förekommer något som är mindre lämpligt.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Det beror på hur "moget" ditt barn är. Vissa kan säkert tycka det är läskigt osv.
Men kontrollerna är väldigt lätta, och inget komplext att tänka på.

Min 7åring kommer få testa, tror det kommer passa henne utmärkt.

Men jag ska köra igenom hela själv först, utifall att det förekommer något som är mindre lämpligt.

Det är ju så. Detta spelet tror jag inte hade vart bra för min 6 åring, det finns en mörk, suggestiv känsla i spelet som hon inte mått bra av tror jag, som sagt, det är olika. Sen tror jag inte hon hade tyckt att det vart tillräckligt kul faktiskt, jag klarade det igår kväll och tyckte inte det var särskilt kul men det hade en intressant berättelse som jag ville se slutet på, spelet var inte alls kul att spela tycker jag.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Det är ju så. Detta spelet tror jag inte hade vart bra för min 6 åring, det finns en mörk, suggestiv känsla i spelet som hon inte mått bra av tror jag, som sagt, det är olika. Sen tror jag inte hon hade tyckt att det vart tillräckligt kul faktiskt, jag klarade det igår kväll och tyckte inte det var särskilt kul men det hade en intressant berättelse som jag ville se slutet på, spelet var inte alls kul att spela tycker jag.

Min dotter gillar mörka berättelser o dylikt. Vet inte om jag ska vara orolig 😅. Men vi får se!

Dödgrävaren

Ser sjukt tråkigt ut, ingen riktig hoppkontroll ens. Najs animerat och miljöer, mrn känns som de lika gärna kunde animerat en film som gjort ett spel.

12
Skriv svar