Din bästa game-trailer

Medlem
Riktigt bra låt...

@erikcedervall: Det är en riktigt bra video, den följer musiken så sjukt bra. Var tvungen att kolla upp musiken så fort jag sett videon.

Medlem

Duke Nukem Forevers E3-trailer 2001.
Jag hoppas fortfarande att denna version av spelet, på något mirakulöst sätt, ska släppas.
Ingen annan trailer kommer i närheten.

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=-xADbiXQsYA

https://www.youtube.com/watch?v=vZWxgLQZano

Är nog 2 av mina favoriter. Spelar än idag mechcommander 1&2 när lusten faller på, alltid varit en mechnörd

Medlem

Är nog inte den bästa trailern som gjorts, men det är den som jag sett överlägset flest gånger.

https://youtu.be/2N1TJP1cxmo

Medlem

Jag har egentligen ingen favorit bland trailers men jag är helsåld World of Warcrafts ingame cinematics. Många fina klipp att se men dom med mest rysningar längs ryggraden har kommit från Warlords of Draenor. Med det sagt menar jag inte att expansionen i sig var jättebra men klippen höll riktigt hög klass.

Horde som man är...


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Har en hel drös favorit trailers!
C & C red alert 1

C & C tiberian sun ( C&C 2 )

C&C Red alert 2

GTA 2

Operation Flashpoint cold war crisis

Borderlands

Overwatch

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

Mass Effect Andromedas Launchtrailer är ju helt fantastisk!

Den med skitlåten?

Stänger man av ljudet håller jag med om att den är bra!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det enda spel jag någonsin har köpt enbart p.g.a. en trailer är Magicka 2, P.g.a. den här trailern.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

@erikcedervall: Klickade just upp tråden av den anledningen för att kolla om den blivit nämnd.
Den fastnade hos mig med apocalypse-känslan den så duktigt ger till tittaren.
Definitivt en av de bästa. Fucking awesome spel med

Medlem

Alla gamla godingar ))))))

Medlem

Den bästa trailern någonsin enligt mig är Dishonored (2012)!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Medlem

TES: Morrowind

Medlem

Den här är grym

Medlem

Halo-serien har genom åren haft en del fullträffar. Dead Island redan nämnd flera gånger, så mitt bidrag är denna.

Medlem

Jag är inne på akronyms stil, finns bara en trailer som fått mig att köpa ett spel! Paradox regerar på trailertronen

https://youtu.be/Vxxnq5YAVHw

Medlem

Dessa två är helt klart mina favoriter, blev nog aldrig lika hype för något annat på samma sätt då som i dagsläget...


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

För mig måste det vara den här. Hitman skulle rebootas. Riktigt välgjord trailer med passande musik. En av få trailers som gjort mig rejält taggad.

Medlem

Många bra trailers nämnda här, men jag är något förvånad över att ingen har länkat Halo 3 announcement-trailern ännu. Den hade det mesta!

Sen har jag som bubblare också en trailer för Dragon Age Inquisition. Inte officiell men minns att den fick mig väldigt intresserad av spelet innan släpp.

Dragon Age Origins hade 2 roliga trailers också

och den väldigt edgy/cringe/cheesy/what-have-you trailern med musik från Marilyn Manson


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Kanske klassas som en teaser men jag bryr mig, får gåshud bara jag tänker på den!

Medlem

Den här fick mig att le.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Gnällkuk

Skandal att ingen postat den tidigare men det här är fan svårslaget!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Teaser-trailern för Darkest Dungeon 2 är jäkligt bra.

Medlem

Ett favorit från förr:

Dragon Age Origins: "Sacred Ashes" Trailer

Releasehästryttare

Älskar denna trailern! Hoppas spelet lever upp till förväntrningarna.

Medlem

Finns ju en hel del bra, speciellt sportspel tycker jag ofta lyckas väldigt bra...

NBA 2k14 - OMG Trailer
Blev helt golvad av när den här släpptes och var en väldigt stark bidragande orsak till att jag köpte en Xbox One på release. Än idag tycker jag trailern håller, kolla bara på Hardens skägg! Minns fortfarande hur jag och polarna var helt hänförda över hur otroligt vackert det såg ut. Lägg därtill också ett val av musik som på förhand kanske kunde kännas lite malplacé men som blev till magi här.

NHL 15
EA hade valt att ge NHL ytterligare ett år på de gamla konsolerna innan man släppte sitt första spel till PS4/Xone och herregud! De lyckades fånga så oerhört mycket i den här trailern om vad som är sporten ishockey för mig och hur man upplever en NHL-match på plats. Sorgen var dock total när man sedan spelade spelet och blev allt annat än imponerade, vi fick en nedbantad version av tidigare spel som saknade flera spellägen och funktioner...Var också här någonstans som trenden rätt ner i källaren började på allvar för NHL som spelserie i min bok.

FIFA 14
Jag kan inte posta detta inlägg utan att också ta med en trailer från FIFA och här är FIFA 14 ändå oslagbart enligt mig. Det var det "sista" riktiga FIFA spelet på PS3/360 och som man avslutade den där gyllene generationen för FIFA. Trailern kan säkert ses som lite pajig av vissa, men jag tycker ändå att den lyckas hålla sig på precis rätt sida och får än idag (till min glädje) gåshud av den.

Skrivet av returpack:

Duke Nukem Forevers E3-trailer 2001.
Jag hoppas fortfarande att denna version av spelet, på något mirakulöst sätt, ska släppas.
Ingen annan trailer kommer i närheten.

https://www.youtube.com/watch?v=TDlB2P1leRM

https://archive.org/details/1652058670472

Har du sett här ?

Medlem

Mina topp två trailers är dem samma som förr och håller i sig 2022 (tror inte jag skrivit i tråden förut, ursäkta om blev en dubbelpost om det vore så).

Dead Island 1 trailern var ju så långt ifrån stämmning i spelet man kunde komma men en fint komponerad trailer om man bortser från vad spelprodukten i sig blev och man kan särskilja trailer och spelet så är trailern fin iaf, lika med BF1. Spelen i sig hade jag helt lagomt bra kul med.

Dead Island 1

Battlefield 1

Chefredaktör
Skriv svar