Framtiden för Destiny 2 avtäcks om en månad

Robot
Framtiden för Destiny 2 avtäcks om en månad

Vi vet att Lightfall är en del av Destinys 2023

#destiny-2


Medlem

Ser fram emot det! Sedan Witch Queen har jag älskat spelet mer än någonsin.

Deras stories är OK, men allt annat är under all kritik. Det finns nog bara en handfull glada Destiny-spelare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelade Destiny 1 med mina kompisar en hel del. Men jag förstod inte riktigt storheten med spelet. Kul att lira med vännerna men nog finns det bättre spel. Testade Destiny 2, inga vänner online längre och då fanns genast ingen anledning att spela vidare.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

ndr
Medlem

Jag tycker variationen på monster är extremt enformig i det spelet, eller var det före iallafall.

Medlem

Ser inte loggan precis ut som Steam-loggan? O,O

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Deras stories är OK, men allt annat är under all kritik. Det finns nog bara en handfull glada Destiny-spelare.

Jag tycker det är underbart men du har inte fel angående Destiny-spelares mentala hälsa. Jag har kört LFG ett par gånger på sistone (aldrig riktigt gjort det) och herre gud, de får League of Legends spelare att framstå som mentalt stabila... Jag förstår nu varför Bungie har en mental-hjälp länk på en av sina loading screens. De flesta tycks helt ha glömt hur man har roligt i spel, eller i livet överhuvudtaget...

Skrivet av ndr:

Jag tycker variationen på monster är extremt enformig i det spelet, eller var det före iallafall.

Allting är enformigt, det är inte lönt att försvara dom längre. Testa Solctice-eventet, 75 matcher innan du får det du vill ha . . . kanske.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag har försökt bli kompis med det här spelet men det är svårt. Först blev jag av med Red War-storyn, som jag älskade. Sen tog de bort Forsaken-storyn.

Nu blir det inga mer stålar från mig, broarna är brända.

Medlem

Jag spelade detta dagligen fram till i höstas då jag tog en paus på 2 månader pga av förseningen av Witch Queen. Sen spelade jag tre veckor men nu har jag inte rört spelet på månader. Jag sakar storyn som jag gillar men allt grindande är inte kul längre. Att göra det som är kul tex GM NF kräver flera veckor i ren grind när jag istället kan ha kul i FFXIV och göra det jag vill utan grind alls. Vill jag göra något grindigt i FFXIV är det helt frivillig medan det i D2 är gameplay-loopen.

Skrivet av Luciphear:

Jag tycker det är underbart men du har inte fel angående Destiny-spelares mentala hälsa. Jag har kört LFG ett par gånger på sistone (aldrig riktigt gjort det) och herre gud, de får League of Legends spelare att framstå som mentalt stabila... Jag förstår nu varför Bungie har en mental-hjälp länk på en av sina loading screens. De flesta tycks helt ha glömt hur man har roligt i spel, eller i livet överhuvudtaget...

Jag har faktiskt haft riktigt bra tur med LFG och Trials, nästan varje gång, men Raids är en helt annan femma, dessa går knappt att genomföra. Jag har spelat Destiny 1 sedan den dagen det släpptes, men har kanske gjort 10 raids på 1200 speltimmar. Det är oerhört svårt att hitta människor som vill investera den tiden.

Jag hoppas nyheterna om en månad blir bra. Det ska ändå bli kul att se hur de kommer runda av den här hela storyn.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag har faktiskt haft riktigt bra tur med LFG och Trials, nästan varje gång, men Raids är en helt annan femma, dessa går knappt att genomföra. Jag har spelat Destiny 1 sedan den dagen det släpptes, men har kanske gjort 10 raids på 1200 speltimmar. Det är oerhört svårt att hitta människor som vill investera den tiden.

Jag hoppas nyheterna om en månad blir bra. Det ska ändå bli kul att se hur de kommer runda av den här hela storyn.

Har inte testat LFG:a för Trials! Kör huvudsakligen PvP men aldrig vågat leta efter folk pga erfarenheten med randoms i Raids/Dungeons, hahaha.
Sist fick vi en snubbe som började skrika på oss för att vi vägrade följa Aztecross build för Duality... och folk tycks bli panikslagna och förbannade i raids när de blir stressade av sina egna misstag och tar ut det på resten av lagkamraterna.

1
Skriv svar