Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Alla spelar Stray. De som inte gör det är avundsjuka på alla som spelar Stray.

#fz, #spelhelg


Medlem

Baldur's Gate: Dark Alliance II

Skribent

Har nyss skaffat Rogue Legacy 2. Fett bra! Förutom det så blir det nog traditionsenligt WoW och lite V Rising.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Ambassadör
Xbox

PowerWash Simulator.

Allt måste renas!


signatur

Jump in.

It's not a lake, it's an ocean

Ska försöka ta mig igenom Stray, men jag extraknäcker även med Telltales The Walking Dead.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Det blir nog Stray och Ghost of Tsushima. Två fantastiska spel hittills.

Medlem

Kör vidare på mitt Experience Inc DRPG marathon. Operation Babel på handhållet och Demon Gaze extra på Konsol. Med en liten break för Live A Live som damp ned i brevlådan.

Planerat:
Demon Gaze Extra
Demon Gaze 2
Stranger of Sword city
Saviour of sapphire wings.
Operation Babel: New Tokyo Legacy
Operation Abyss: New Tokyo Legacy

Undernauts: Labyrinth of Yomi

Påbörjat:
Operation Babel: New Tokyo Legacy
Demon Gaze Extra

Avklarat:
Operation Abyss: New Tokyo Legacy
Undernauts: Labyrinth of Yomi

Medlem

Jag blev precis klar med Among the sleep och nu har jag börjat spela Firewatch.

Medlem

Jopp, jag spelar Stray.

Medlem

Suprise suprise, Stray!

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Suprise suprise, Stray!

Måste bara säga vilken stämning det är i spelet! Gillar man katter och cyberpunk är det mumma för sinnena

Medlem

Elden Ring. Fruktansvärt beroendeframkallande måste jag säga!

Medlem

Suck….Destiny 2 med Solstice event! Säger alltid till mig själv att nej nu är det nog…och ändå hittar det nedrans spelet ett sätt att fånga in mig igen.

Medlem

Är ju sluttampen på FZ Community Summer Challenge, så helgen blir ett enda långt spelmaraton

Syberia 2 under fredagsnatten.
Lördag och söndag blir det Resident Evil 2 remake och kanske även LittleBigPlanet 3 om det hinns med.

Stray är jag redan klar med, blev platinum på releasedagen. Uppskattar när det släpps spel man faktiskt kan ta sig igenom på tid motsvarande ett arbetspass. Längre spel blir oftast svårare att planera in i schemat och då tar det tid att komma in i en rätta känslan igen efter man tvingats till flera avbrott.

Jag spelar inte Stray , det såg fruktansvärt tråkigt ut Jag spelar Lair i helgen , drakar är coolare än katter =D

Medlem

Battlefield 4! Kommer tillbaka med jämna mellanrum, bf4 kliar fortfarande så djävulskt bra. Perfekt mix mellan arkadig action och milsim imo

Medlem

Håller på med Stray, Tiny Tina's Wonderlands och Forza Horizon 5.

Har Model Builder som jag inte börjat med än (bygg plastmodeller i datorn) och American Truck Simulator när jag vill ta det lite lugnare.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Mortaigne:

PowerWash Simulator.

Allt måste renas!

HA, jag med. har dissat ESO lite nu pga detta spel.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

1
Skriv svar