FZ Play i kväll - Spinner vidare med Stray

Robot
FZ Play i kväll - Spinner vidare med Stray

Mirror_Hime fortsätter resan som vilsen katt.

#fz-play, #stray, #twitch


Medlem

Klarade spelet nyss och det var helt fantastiskt. Fick gåshud i slutet. Kort spel men värt varenda krona.
Kollar streamen nu för skojs skull också

Medlem

Klarade spelet idag. Fick inte gåshud men tyckte att det var ett helt ok och mysigt spel.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Klarade spelet nyss och det var helt fantastiskt. Fick gåshud i slutet. Kort spel men värt varenda krona.
Kollar streamen nu för skojs skull också

Är du en katt människa ?

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Är du en katt människa ?

Har ingen katt men tycker dom är rätt coola. Dock är jag stort fan av Sci-fi dystopier och Cyberpunk så spelet kliade mig på rätt ställen om man säger så.

Skribent
Skrivet av Alienshade:

Klarade spelet idag. Fick inte gåshud men tyckte att det var ett helt ok och mysigt spel.

Det speglar nog mina intryck också. Det var ett riktigt trevligt spel, men jag blev inte riktigt lika golvad som många andra verkar ha blivit.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Det speglar nog mina intryck också. Det var ett riktigt trevligt spel, men jag blev inte riktigt lika golvad som många andra verkar ha blivit.

Saknades ju dedikerad hoppknapp ☺️

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Saknades ju dedikerad hoppknapp ☺️

Hade tagit bort känslan om spelare kunde bunnyhoppa igenom hela spelet, plus att det krävs så otroligt mycket mer tid på att få världen att inte bugga ut av det. Jag tycker det är ett otroligt stämningsfullt spel just på grund av tempot

Medlem

Nån som kan förklara vad Stray går ut på? 🤔

Medlem

Stray är ett dystopiskt pussel enkelt plattform katt walking sim. Det är helt klart det trevligaste djur/katt spelet jag spelat. Men sen så har jag inte så många spel att jämföra med heller.

Medlem
Skrivet av Tung:

Hade tagit bort känslan om spelare kunde bunnyhoppa igenom hela spelet, plus att det krävs så otroligt mycket mer tid på att få världen att inte bugga ut av det. Jag tycker det är ett otroligt stämningsfullt spel just på grund av tempot

Såklart. Spelet är ju designat efter detta. Jag älskar hoppknappen 😍

Har laddat ned, ska testa imorgon. Ser kul ut, mjauu!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar