Ubisoft försenar ett spel till "maj, juni", påstås vara nytt Assassin's Creed

Robot
Ubisoft försenar ett spel till "maj, juni", påstås vara nytt Assassin's Creed
Avstängd

Hahahaha, kunde inte bry mig mindre hahaha

Avstängd

Hahahaha, kunde inte bry mig mindre hahaha, ubisoft är genomruttna.

Medlem

Varför ens ödsla energi på att gå inte och klanka ner på ett spel man inte bryr sig om? Jag spelar inte COD. Men inte fan går jag in på forum och klankar ner på de spelen. Kommer aldrig förstå grejen.

Medlem

Det låter lockande med snacket at det är mer som de äldre spelen i serien. Den som lever får se, men Ubisoft måste ta och bättra sig rejält!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det låter lockande med snacket at det är mer som de äldre spelen i serien. Den som lever får se, men Ubisoft måste ta och bättra sig rejält!

Finns det någon anledning till det? De senaste spelen är väl de bäst säljande AC-spelen så uppenbarligen gillar folket formulan som de har just nu.

Medlem
Skrivet av Thane:

Finns det någon anledning till det? De senaste spelen är väl de bäst säljande AC-spelen så uppenbarligen gillar folket formulan som de har just nu.

Jag ogillar hur spelen varit sedan Origin. Jag antar att ubisoft lyssnade på mig när jag skrev det i något inlägg tidigare.

Medlem

Det jag mest ogillar med serien är allt plotter man kan samla på och repetitiva uppdrag.

Medlem
Skrivet av Thane:

Finns det någon anledning till det? De senaste spelen är väl de bäst säljande AC-spelen så uppenbarligen gillar folket formulan som de har just nu.

Jag upplever att de som klagar en massa på den senaste triologin är de som verkligen gillade de gamla spelen men har glömt hur trötta folk var på Assassins creed redan när Unity släpptes. "Assassins creed fatigue" var det man pratade om då. Själv älskade jag Ezio spelen och spelade 3:an därefter tog det Origins för att jag skulle orka spela klart ett AC igen. Jag gillar den senaste triologin skarpt, mycket för att striderna känns riktigt bra och storyn stundvis underhåller. Det finns stora problem med tomma världar och onödigt mycket att grinda men många andra som älskade de äldre spelen verkar ha fastnat i att spelen inte ska utvecklas något utan vara likadana.

Medlem
Skrivet av ChrizHawk:

Hahahaha, kunde inte bry mig mindre hahaha

Skrivet av ChrizHawk:

Hahahaha, kunde inte bry mig mindre hahaha, ubisoft är genomruttna.

Du brydde dej så lite att du kommenterade, inte bara en utan två gånger.

Medlem
Skrivet av Thane:

Finns det någon anledning till det? De senaste spelen är väl de bäst säljande AC-spelen så uppenbarligen gillar folket formulan som de har just nu.

De kan väl blanda båda typerna för att glädja båda lägren? På det viset så blir folket inte trötta på serien lika snabbt som förr!

Medlem
Skrivet av Jozo:

De kan väl blanda båda typerna för att glädja båda lägren? På det viset så blir folket inte trötta på serien lika snabbt som förr!

Tar de bort Levels så kan jag överväga att spela. Men jag vill inte spela ett AC spel till där man måste överensstämma hyfsat med siffran som står ovanför fiendesoldaten för att ha en chans.

Medlem
Skrivet av Jozo:

De kan väl blanda båda typerna för att glädja båda lägren? På det viset så blir folket inte trötta på serien lika snabbt som förr!

Ja, tänk om deras plan är att framöver göra lite mindre men varierade AC-spel, och att dessa på nåt sätt integreras och successivt bildar en gigantisk helhet som kallas Assassins Creed Infinity?


signatur

Memento Mori

Avstängd
Skrivet av employed:

Du brydde dej så lite att du kommenterade, inte bara en utan två gånger.

Japp

Medlem

Hoppas dom lyssnar på fansen och gör mer Valhalla-likt gameplay.


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

1
Skriv svar