The Lord of the Rings: Gollum försenas på obestämd tid

Robot
The Lord of the Rings: Gollum försenas på obestämd tid

Daedalic behöver några extra månader för polering.

#Daedalic-entertainment, #The-lord-of-the-rings-gollum


Medlem

Ja, det var inte mycket i den trailern som var upphetsande.
Syntes på mils avstånd att nåt inte var helt hundra med spelet.
Något annat jag reagerade på var röstskådespelet som var under all kritik. De har lyckats få tag på någon som verkligen inte kan göra Gollums karaktär rättvisa och som inte ens är i närheten av originalrösten.

Medlem

Inte oväntat. Gillar grundidén men tror tyvärr inte på genomförandet. Synd det inte finns något riktigt bra ringen-spel.

Medlem
Skrivet av Sp4ceRock3R:

Inte oväntat. Gillar grundidén men tror tyvärr inte på genomförandet. Synd det inte finns något riktigt bra ringen-spel.

Spelat Shadow of Mordor? Det är ju väldigt bra!

Gnällkuk

Jag tyckte de hade lyckats helt ok med ljussättningen, men där stannar de positiva intrycken… det ser verkligen skittråkigt ut.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Spelat Shadow of Mordor? Det är ju väldigt bra!

Lord of the rings Online är också riktigt bra, eller The battle for middle earth. (sen gillar jag iofs The Hobbit (1982) samt War in Middle Earth (1988) med.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Moderator | Testpilot
Skrivet av trickeh2k:

Jag tyckte de hade lyckats helt ok med ljussättningen, men där stannar de positiva intrycken… det ser verkligen skittråkigt ut.

Känner exakt samma. Verkar bara vara ett tråkigt stealth spel med Gollum i huvudrollen - varför?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Lord of the rings Online är också riktigt bra, eller The battle for middle earth. (sen gillar jag iofs The Hobbit (1982) samt War in Middle Earth (1988) med.

Kan iofs vara färgat av nostalgi men jag hade även riktigt kul med LOTR: The Two Towers och LOTR:Return o the King

Medlem

Ser bara ut som en mycket sämre version av Styx som släpptes för snart 8 år sedan. Som många har konstaterat så förstår jag inte riktigt heller varför man väljer att ha denna karaktären som huvudkaraktär när Tolkiens värld är full av intressanta varelser och storylines.

Gnällkuk
Skrivet av uberpwnage2.0:

Känner exakt samma. Verkar bara vara ett tråkigt stealth spel med Gollum i huvudrollen - varför?

Känns som att det enda de visste var att spelet skulle ha Gollum i huvudrollen, sen tog de väl inspriration från spel de gillade utan någon som helst tanke på hur det skulle passa in.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

För mig är Lord of the Rings: The Third Age det bästa sagan om ringen spelet

Medlem

nä detta spel blir nog flopp....

Medlem
Skrivet av Razken:

Ja, det var inte mycket i den trailern som var upphetsande.
Syntes på mils avstånd att nåt inte var helt hundra med spelet.
Något annat jag reagerade på var röstskådespelet som var under all kritik. De har lyckats få tag på någon som verkligen inte kan göra Gollums karaktär rättvisa och som inte ens är i närheten av originalrösten.

med original röst menar du?
https://youtu.be/ubynOv3VKB8?t=16

De har en röst som är typ mitt emallen detta och de Peter jackson filmer.

Men då originalet är en book så finns det egentligen ingen original röst

Medlem

Påminner om thief 2 grafiskt.

Medlem
Skrivet av Sp4ceRock3R:

Inte oväntat. Gillar grundidén men tror tyvärr inte på genomförandet. Synd det inte finns något riktigt bra ringen-spel.

Nog finns det! Några redan nämnda.

Lord of The Rings Online
Middle Earth: Shadow of Mordor
Middle Earth: Shadow of War
Lego The Lord Of The Rings
Lego The Hobbit
Battle for Middle-Earth 1 & 2.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Fortsätter att vänta på "The Battle for Middle-Earth III" istället...

Avstängd

Tacka fan för det, spelet såg ju förjävligt ut.

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Spelat Shadow of Mordor? Det är ju väldigt bra!

Skrivet av Jonkan:

Nog finns det! Några redan nämnda.

Lord of The Rings Online
Middle Earth: Shadow of Mordor
Middle Earth: Shadow of War
Lego The Lord Of The Rings
Lego The Hobbit
Battle for Middle-Earth 1 & 2.

Spelat 12 h av shadow om mordor men tyckte det kändes repetativt och världen var inte så inspirerande heller.

Spelat lite lotr online och lego lotr också och tycker de har bättre och mer "rätt" stämning.

Tror vad jag skulle vilja ha är ett lite vuxnare stort öppenvärld rpgäventyr

1
Skriv svar