Star Wars Jedi: Survivor ser ut att släppas tidig vår 2023

Robot
Star Wars Jedi: Survivor ser ut att släppas tidig vår 2023

Detta enligt uppgifter från Playstations databas.

#star-wars-jedi-survivor


Medlem

Han Cal Kestis ser så ... viktig ut. Är han skön i spelet eller? Har inte spelat än.

Medlem

Låter rimligt. Spännande. Dom ä duktiga, Respawn.

Finns utrymme för att dom skulle kunna step up ordentligt och kanske fylla allt tomrum som blivit efter att alla andra topp-presterande AAA-utvecklare tycks ha totalkrashat.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Han Cal Kestis ser så ... viktig ut. Är han skön i spelet eller? Har inte spelat än.

He's a guy...

Dom kör väl lite halvt 'silent protagonist'-grejjen där Cal är lite av en 'blank slate'.

Det som han sitter på som kanske kan få vingar är att han representerar 'nästa generation' Jedi, och befinner sig i relativt ensam flykt från imperiet, som typ inte får veta att en finns.

Det är en rätt schysst utgångspunkt för andra Star Wars-stories.

Cal har dock ingen påtaglig personlighet.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

He's a guy...

Dom kör väl lite halvt 'silent protagonist'-grejjen där Cal är lite av en 'blank slate'.

Det som han sitter på som kanske kan få vingar är att han representerar 'nästa generation' Jedi, och befinner sig i relativt ensam flykt från imperiet, som typ inte får veta att en finns.

Det är en rätt schysst utgångspunkt för andra Star Wars-stories.

Cal har dock ingen påtaglig personlighet.

Det är det enda negativa jag har att säga om spelet, otroligt tråkig huvudkaraktär.

Medlem
Skrivet av rosski:

Det är det enda negativa jag har att säga om spelet, otroligt tråkig huvudkaraktär.

Ptja... Enligt 'silent protagonist'-skolan så är det en feature, not a bug.

Spelarkaraktären ska vara blank så att hens karaktär inte är i vägen för ens egna rojl plejing.

Finns massa andra karaktärer som kan va intressanta, spelarkaraktären kan vara bara en karaktär... Jag tycker det är bra allt som oftast.


signatur

subterranean homesick alien

Cal känns trots alla klagomål som en mer jordnära protagonist än vad vi sett tidigare. Om Disney får tag på "honom", då blir det nog inte fler spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Varför är Johnny 5 med?


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Han Cal Kestis ser så ... viktig ut. Är han skön i spelet eller? Har inte spelat än.

Inte speciellt... Men Greez Dritus och Trilla Suduri är väldigt intressanta karaktärer.

Skrivet av mrFluffy:

Varför är Johnny 5 med?

Klängde ju med på ryggen i hela första spelet... Skulle tro att det är svårt att skriva bort droiden som är hjältens sidekick.

Medlem
Skrivet av Anton Q:

He's a guy...

Dom kör väl lite halvt 'silent protagonist'-grejjen där Cal är lite av en 'blank slate'.

Det som han sitter på som kanske kan få vingar är att han representerar 'nästa generation' Jedi, och befinner sig i relativt ensam flykt från imperiet, som typ inte får veta att en finns.

Det är en rätt schysst utgångspunkt för andra Star Wars-stories.

Cal har dock ingen påtaglig personlighet.

Ah, ok. Tack för redogörelse. Han ser bara lite störig, näsvis eller "punchable" ut kanske då.

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Ah, ok. Tack för redogörelse. Han ser bara lite störig, näsvis eller "punchable" ut kanske då.

Jag tycker han ser relativt sympatisk ut personligen.

Är tydligen en inscannad skådespelare som jag inte minns namnet på just nu, men är nog enkelt googlat.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Jag tycker han ser relativt sympatisk ut personligen.

Är tydligen en inscannad skådespelare som jag inte minns namnet på just nu, men är nog enkelt googlat.

Tror jag skulle tycka samma som du om jag faktiskt spelade spelet.
Ok!

1
Skriv svar