Xenoblade Chronicles 3 hyllas, "kändes inte som Xenoblade Chronicles alls"

Robot
Xenoblade Chronicles 3 hyllas, "kändes inte som Xenoblade Chronicles alls"

I alla fall inte till att börja med, enligt regissören.

#xenoblade-chronicles-3


Medlem

Jag har inte läst något om spelet eller kollat screenshots. På fredag när jag hämtat mitt exemplar blir första gången jag får se hur det ser ut och låter 😊

Medlem
Skrivet av androsynth:

Jag har inte läst något om spelet eller kollat screenshots. På fredag när jag hämtat mitt exemplar blir första gången jag får se hur det ser ut och låter 😊

Så laddad! Har längtat efter detta och efter alla tokhyllningar blir man ju ännu mer sugen.

Medlem

Bråda dagar för oss Switch-spelare med det här spelet och så Live A Live som kom förra veckan. Jag är fruktansvärt sugen på båda spelen, men väljer att mjukstarta med Live A Live.

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Bråda dagar för oss Switch-spelare med det här spelet och så Live A Live som kom förra veckan. Jag är fruktansvärt sugen på båda spelen, men väljer att mjukstarta med Live A Live.

Vågar inte köpa det. Vill inte trilla ur att färdigspela spelen ur backlogen med ett nytt mega-RPG. Har Ace Attorney Chronicles, Disco Asylum mfl. att spela färdigt...

Medlem

Gillade ettan. Gillade X ordentligt. Avskydde tvåan, varpå jag sålde min Switch. Detta ser bättre ut, men tror inte det är bra nog för att köpa en ny switch.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

1
Skriv svar