Tony Hawk, Little Nigtmares och Yakuza: Like a Dragon till PS Plus i augusti

Robot
Tony Hawk, Little Nigtmares och Yakuza: Like a Dragon till PS Plus i augusti

Enligt en källa som haft rätt många gånger.

#playstation-plus, #playstation-plus-essential


Medlem
Medlem

Som det sägs ovan så publicerade Sony själva detta för ett par timmar sedan.

Riktigt bra månad.

Jag ligger lite efter i mitt Yakuza-spelande (har Kiwami 2 ospelat) så jag har inte köpt Like a Dragon än. Jag var nära att slå till när det var på rea för ett tag sedan men jag har lyckats lära mig att man sällan tjänar på att köpa spel långt innan man kommer spela dem.

Skönt att se att Sony fortsätter att (än så länge i alla fall) satsa på bra titlar även till det billigaste Plus-alternativet. MS började ju köra med det billigaste de kan hitta till Guld när de började fokusera på Game Pass för att driva folk till den tjänsten.

En person som inte spelar så mycket kan fortfarande "klara sig" på de spel som ingår med Essential utan att köpa något annat.

Medlem
Skrivet av Margy:

Som det sägs ovan så publicerade Sony själva detta för ett par timmar sedan.

Riktigt bra månad.

Jag ligger lite efter i mitt Yakuza-spelande (har Kiwami 2 ospelat) så jag har inte köpt Like a Dragon än. Jag var nära att slå till när det var på rea för ett tag sedan men jag har lyckats lära mig att man sällan tjänar på att köpa spel långt innan man kommer spela dem.

Skönt att se att Sony fortsätter att (än så länge i alla fall) satsa på bra titlar även till det billigaste Plus-alternativet. MS började ju köra med det billigaste de kan hitta till Guld när de började fokusera på Game Pass för att driva folk till den tjänsten.

En person som inte spelar så mycket kan fortfarande "klara sig" på de spel som ingår med Essential utan att köpa något annat.

Så du vet så kommer samtliga Yakuza spel, 0-6, finnas på PS-extra/Premium, hälften nu under augusti och resten kommer under året.

Medlem
Skrivet av Bullen86:

Så du vet så kommer samtliga Yakuza spel, 0-6, finnas på PS-extra/Premium, hälften nu under augusti och resten kommer under året.

#4282329

Jag har spelat alla som kommit på engelska utom Kiwami 2 (som jag redan äger) och Like a Dragon.

Medlem

Aldrig betalt för Playstation plus. Nu med deras nya blev jag lite sugen.
Aldrig spelat Yakuza men varit sugen på Like a Dragon. Och Tony Hawk känns ju som ett perfekt slöspel när man har några minuter över... kanske läge prova nu.

Medlem

Jag säger buuuu. Men ja, jag har ju faktiskt inget skate spel än aå länge så Tony Hawk kanske blir kul

Medlem

Hur gick det egentligen med deras 'relaunch' av PS Plus?

Tycker det verkar lika sämst som vanligt?

Epic ger bort lika många spel, fast dom är bättre... Gratis.. En gång i veckan!

Hur kan det suga så hårt??


signatur

subterranean homesick alien

Dex
Medlem
Skrivet av Anton Q:

Hur gick det egentligen med deras 'relaunch' av PS Plus?

Tycker det verkar lika sämst som vanligt?

Epic ger bort lika många spel, fast dom är bättre... Gratis.. En gång i veckan!

Hur kan det suga så hårt??

Vet inte riktigt vad du förväntade dig?
Typ dom flesta av Sonys egna titlar fram till Returnal förra året ingår i Playstation Plus Extra. Så som Uncharted, God of War, Spider-Man, Last of Us, Days Gone, Demon's Souls, Ghost of Tsushima, FF7R, Death Stranding osv osv.
Ingår även en del andra 3:e parts spel som Assassins Creed serien och Guardians of Galaxy bland annat.

Ok att man inte gillar Sonys spel då förstår jag att man inte tycker tjänsten är värt det, men vad hade du egentligen väntat dig? Att dom skulle ha Xbox spel på tjänsten?

Medlem

Tony Hawks, FUCKING NICE!!!

Bästa månaden sen länge


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

1
Skriv svar