Warhammer 40,000: Darktide försenas till november på pc

Robot
Warhammer 40,000: Darktide försenas till november på pc

Och lite längre på Xbox.


Damn, men det kan vara skönt med en liten försening nu när Immortal empires kommer ut till Warhammer III.

Gnällkuk

Noooooo


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det här och Rogue Trader gör ju att man kanske vågar ha lite förhoppningar att det för en gångs skull kan komma ett WH40k-spel eller två som inte är total dynga i alla fall, det är man inte för bortskämd med nuförtiden.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Satans. Verkligen sett fram emot spelet. hoppas dom får till det till slut. oroväckande med 2 förseningar.

Medlem

Kanske kan bli ett warhammer spel som inte är en shit show vid lansering

Medlem

Tack gode gud, det kommer så många spel i Augusti som jag vill ha så jag hade nog inte haft råd med alla. Nu har jag lite gott att se fram emot till November medan jag spelar mig trött på spelen från augusti

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Tack gode gud, det kommer så många spel i Augusti som jag vill ha så jag hade nog inte haft råd med alla. Nu har jag lite gott att se fram emot till November medan jag spelar mig trött på spelen från augusti

Vilka syftar du på?
Detta var ju tyvärr det enda man längtade efter inom närmsta tiden men man får väl hoppas att förseningen fyller sitt syfte!

Möjligtvis att man kanske testar Cult of the Lamb.

Medlem

Bra, polera gärna mer än för lite på detta spel.

Vi kan gott vänta!


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar