I Bear and Breakfast sköter du ett bed and breakfast, och du är en björn

Robot
I Bear and Breakfast sköter du ett bed and breakfast, och du är en björn
Medlem

Ser fantastiskt ut. Tyvärr verkar switch-versionen dröja!

Inaktiv

Vågen av wholesome-spel sköljer över oss likt en syndaflod.

Skrivet av anon_119148:

Vågen av wholesome-spel sköljer över oss likt en syndaflod.

Verkligen, och jag vill drunkna. Tänk tillbaka till runt 2008 (?) där nästan alla spel var helt bruna skjutspel. Denna trenden är så mycket bättre

Medlem
Skrivet av johanAndersson:

Verkligen, och jag vill drunkna. Tänk tillbaka till runt 2008 (?) där nästan alla spel var helt bruna skjutspel. Denna trenden är så mycket bättre

00-talet var den bruna action-eran. Alla andra färger glömdes bort

Medlem

Woo! GOG. Så många av mina spelköp som möjligt kommer gå därigenom i framtiden. Spelet ser verkligen mysigt ut, blir ett köp. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Undrar om Snigel och Hugo kommer förbi.

Skribent

Har kört 3-4 timmar och tycker det är väldigt bra än så länge. Bra och charmig dialog/karaktärer, kul upplägg att låsa upp flera byggnader, skapa rum och inreda dem så att kunderna blir nöjda. Två tummar upp hittills!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av bluebird:

Undrar om Snigel och Hugo kommer förbi.

Mods... mods, mods, mods.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv
Skrivet av johanAndersson:

Verkligen, och jag vill drunkna. Tänk tillbaka till runt 2008 (?) där nästan alla spel var helt bruna skjutspel. Denna trenden är så mycket bättre

Ja det är kul att utbudet breddas med spel som inte kretsar kring konflikt

1
Skriv svar