Grounded har fått ett releasedatum spikat

Robot
Grounded har fått ett releasedatum spikat

Litet blir smått och släpps äntligen den 27:e september

#Grounded, #Obsidian


Medlem

Härligt, det här ser jag fram emot att lira!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ambassadör
Xbox

Väldans trevligt. Testade lite i början av early access-perioden och bestämde mig för att vänta till ordentlig release, mycket fränt litet spel.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag och kompisen har lagt ner ett antal timmar på det, det är lagom svårt samt väldigt trevlig och unik miljö

Allt är "jordnära" men samtidigt väldigt främmande eftersom allt är så "stort"

Hoppas nu fan FZ ger ett rimligt betyg, ingen sketen 3/5 för att någon avsides quest var för enkelspårig eller något

Medlem

Till och med jag som inte gillar denna typ av spel tyckte om det. Ser fram emot släppet


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det blir nog en genom spelning med minst av 2 av grabbarna.

Skribent

Trevligt och lite underskattat spel. Tycker det förtjänar mer uppmärksamhet trots att det bara varit i early access.


signatur

"Writer and Fighter"

Moderator | Testpilot
Skrivet av totte1015:

Jag och kompisen har lagt ner ett antal timmar på det, det är lagom svårt samt väldigt trevlig och unik miljö

Allt är "jordnära" men samtidigt väldigt främmande eftersom allt är så "stort"

Hoppas nu fan FZ ger ett rimligt betyg, ingen sketen 3/5 för att någon avsides quest var för enkelspårig eller något

Spelet får ju dock betyget som recensenten anser känns mest rimligt. Känns konstigt att hoppas/be om ett "rimligt" betyg.

Tycker du och din kompis om spelet? Super bra! Gör eventuellt inte våran recensent det? Det spelar inte så stor roll!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dom jäkla spindlarna.....

1
Skriv svar