I nästa Tomb Raider-spel kan Lara leda "ett team med tomb raiders"

Robot
I nästa Tomb Raider-spel kan Lara leda "ett team med tomb raiders"

Ett manus påstås ha läckt.

#tomb-raider


Gnällkuk

Det lät... rörigt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

De har ju en bra karaktär tillgänglig med Jonah Maiava om man nu måste ha flera olika spelbara karaktärer, tycker dock idén låter rätt dålig då man spelar Tomb Raider för att spela ett Lara Croft-äventyr. Lite som hur det tveklöst sämsta spelet i Ratchet & Clank-serien blev A Crack in Time när man tog ”..& Clank”-delen av namnet bokstavligt och tvingade spelaren att lägga timmar på dödstrista robotbanor. Eller när man tvingades att springa runt med fjant-Raiden efter att all marknadsföring kretsat kring Snake inför Metal Gear Solid 2.

Medlem

Raidettes


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent

I Angel of Darkness spelade man ju den där andra duden, så de har gjort försök tidigare att lägga in flera spelbara karaktärer.

De kanske borde prata med Naughty Dogs och bara slå ihop Uncharted och Tomb Raider-universiumen? Låta Drake och Croft samarbeta.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Återigen visar CD varför de aldrig riktigt lyckas med ett nytt TR spel. Vi ville inte ha massa jävla sidokaraktärer och intriger. Vi vill ha ensamhet, ödsliga gravar, grottor och Laras enda sällskap ska vara en mumie som flåsar en i nacken. Nu mumlar man om att återgå till rötterna, och det första som läcker ut är att man ska leda en grupp "raiders". Mjo, okej.

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

I Angel of Darkness spelade man ju den där andra duden, så de har gjort försök tidigare att lägga in flera spelbara karaktärer.

De kanske borde prata med Naughty Dogs och bara slå ihop Uncharted och Tomb Raider-universiumen? Låta Drake och Croft samarbeta.

DET hade jag gärna sett däremot, med en kort cameo av Indiana Jones for laughs


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

DET hade jag gärna sett däremot, med en kort cameo av Indiana Jones for laughs

Han skulle kunna vara old Indy som de rådfrågar på Universitetet han undervisar. Typ heta Professor Jones och inne på kontoret hänger hatten och piskan om man tittar noga.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Lara Craft, teamleader.

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

Han skulle kunna vara old Indy som de rådfrågar på Universitetet han undervisar. Typ heta Professor Jones och inne på kontoret hänger hatten och piskan om man tittar noga.

Hmm, det där känner jag dock igen. Har det inte gjorts något liknande?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Hmm, det där känner jag dock igen. Har det inte gjorts något liknande?

Hmm? No clue faktiskt


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av Majorkraft:

vänta? Var det den jäveln man skulle samla alla boksidor åt??


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

Hmm? No clue faktiskt

Inte jag heller, men känner starkt att jag sett det tidigare. Kan ha varit film/serie också så klart


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Lara Craft X Nathan Drake X Indiana Jones - The hunt for the holy grail?


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Skribent
Skrivet av Freddan:

Lara Craft X Nathan Drake X Indiana Jones - The hunt for the holy grail?

Tre kampanjer från allas perspektiv.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ja man får väl se om det blir pankaka av det hela.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar