Henry Cavills gaming-pc fick värmeslag, men den mår bra nu

Robot
Henry Cavills gaming-pc fick värmeslag, men den mår bra nu
Medlem

Henry Cavill måste vara en av få om inte den enda personen på jorden som både törstiga kvinnor och svettiga nördar suktar efter lika mycket. Oavsett en riktigt skön snubbe.

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Henry Cavill måste vara en av få om inte den enda personen på jorden som både törstiga kvinnor och svettiga nördar suktar efter lika mycket. Oavsett en riktigt skön snubbe.

Exakt! Love him <3


signatur

Allätare

Medlem

Han verkar väldigt nere på jorden och drar sig inte att skylta med sina nördiga fritidsintressen! Är svårt att inte tycka om honom


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag är vansinnigt kär i honom. Kolla bara på detta:

Medlem

Fler hunkar som är öppna med sin nördighet.

Gnällkuk

Han sportar Noctua-fläktar också, mad props!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Detta har verkligen nyhetsvärde! Tack FZ, fler cavill-nyheter till folket!

Medlem
Skrivet av DerpMcDerp:

https://youtu.be/pD0epul2H94

Fler hunkar som är öppna med sin nördighet.

Jupp, Joe Manganiello är en riktigt hunkig nörd också! Har sett några intervjuer med hans fru, Sofía Vergara, där hon beskriver att hon tar hand om honom och hans gäster när de spelar D&D genom att servera dricka och snacks. Så jäkla gulligt!


signatur

/MJ

One
Medlem

Fan vad det suger att man inte blev något utöver en nörd. Jävla typ

Medlem

va söt han är

Medlem

Jag sålde mitt super-Nintendo för lite kylpasta och en kyss med henry ❤️


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Henry Cavill måste vara en av få om inte den enda personen på jorden som både törstiga kvinnor och svettiga nördar suktar efter lika mycket. Oavsett en riktigt skön snubbe.

Exakt.

Medlem
1
Skriv svar