FZ Community Summer Challenge 2022: "Arlanda är fullt, vänd om och spela spel!"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Så mycket mastigare än man tror. En dag försent men klar. <Uppladdad bildlänk>

Jag skulle ge det godkänt men vi sätter vårt hopp till WildThing


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Sådär, då är det över! Ska göra en sista räkning och kontroll om en dag eller så, är ute på lite kaosjobb men det kommer!


signatur

Videomupp

Medlem

Sådär, poängen sammanställd!

Totalt antal klarade spel: 248
Totalt antal klarade unika titlar: 216

Innan jag fastställer detta låter jag det stå ett dygn. Om du ser att jag missat något, hör av dig! Av erfarenhet brukar det alltid vara något som missats, men om allt är som det bordes så spöade vi rekordet med 1 poäng i antalet genomspelningar, men hade mindre antal spel än förra året


signatur

Videomupp

Att det är mindre antal spel skyller jag på stray xD

Medlem

Ahh hade jag inte blivit sjuk så hade det blivit 1 spel till ja ja.

Gen
Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Att det är mindre antal spel skyller jag på stray xD

Och TMNT : Shredders Revenge

Medlem
Skrivet av WildThing:

Sådär, poängen sammanställd!

Totalt antal klarade spel: 248
Totalt antal klarade unika titlar: 216

Innan jag fastställer detta låter jag det stå ett dygn. Om du ser att jag missat något, hör av dig! Av erfarenhet brukar det alltid vara något som missats, men om allt är som det bordes så spöade vi rekordet med 1 poäng i antalet genomspelningar, men hade mindre antal spel än förra året

Såg att jag hade missat ett bevis för Resident Evil Remaster (Jill), ordnade det nu 👍

Medlem

Vi lyckades nästan med att täcka upp hela det engelska alfabetet. Bara J Y Z saknades!

Så om någon vänlig själ har bevis att de har spelat Just Cause, Yakuza och ZombieU under Juli så vore det perfekt

Skriv svar