Far Cry 6 kan spelas gratis i helgen

Robot
Far Cry 6 kan spelas gratis i helgen

En weekend på Yara.


Medlem

Inte ens gratis verkar det intressant, och jag har spelat samtliga Far Cry hittills. Detta är mer likt Saints Row än Far Cry.


signatur

I drank what?

Medlem

Första Far Cry spelet som jag inte är taggad på.

Medlem

Stort fan av far cry serien men några timmar speltid var allt jag förmådde på denna, blev väldigt besviken.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Inte ens gratis verkar det intressant, och jag har spelat samtliga Far Cry hittills. Detta är mer likt Saints Row än Far Cry.

Inte det bästa i serien men det är definitivt inte ett Saints Row spel bara FC5 med ny kosmetika.

Medlem

Hur provar man gratis? Går bara att köpa i store. Kommer det senare idag?

Skribent
Skrivet av memorycard:

Hur provar man gratis? Går bara att köpa i store. Kommer det senare idag?

Ja, det verkar så. Datum och tider på den officiella webbplatsen är fortfarande från det förra gratisprovet i mars, så vi får se när det är dags i dag.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja, det verkar så. Datum och tider på den officiella webbplatsen är fortfarande från det förra gratisprovet i mars, så vi får se när det är dags i dag.

Danke schön. 👍

Medlem
Skrivet av memorycard:

Hur provar man gratis? Går bara att köpa i store. Kommer det senare idag?

Ja mycket märkligt, på Uplay är det 599:- PSN där är det "gratis".


signatur

AMD Ryzen 7 78003DX
Asus TUF RTX 4080
HyperX Fury 32GB 6000MHz
WD SN850 1TB

Medlem

Inget ont om Saints Row för de kan ha sin charm också men folk som jämför det med Saints Row har ju knappast koll. FC6 är knappast bäst i serien men det är helt klart ett bra spel och definitivt värt att testa GRATIS. De som tror det är Saints Row kanske borde testa i helgen.

Medlem

Provade förra gratis helgen o visst var de lite underhållande men absolut inte värt mer än 100kr

Medlem

Förladdat och klart, tack för tipset!

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Inte det bästa i serien men det är definitivt inte ett Saints Row spel bara FC5 med ny kosmetika.

Titta på vapnen och dina följeslagare så känns det mer Saints Row än Far Cry. Finns ju inte ens ett uns av allvar kvar.

Skrivet av Deekar:

Inget ont om Saints Row för de kan ha sin charm också men folk som jämför det med Saints Row har ju knappast koll. FC6 är knappast bäst i serien men det är helt klart ett bra spel och definitivt värt att testa GRATIS. De som tror det är Saints Row kanske borde testa i helgen.

Du kan citera mig, jag är den enda som skrivit det. Mitt svar till din kommentar är samma som till talaren ovan: Titta på vapnen och dina följeslagare så känns det mer Saints Row än Far Cry. Finns ju inte ens ett uns av allvar kvar.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Titta på vapnen och dina följeslagare så känns det mer Saints Row än Far Cry. Finns ju inte ens ett uns av allvar kvar.

Finns ju inte ens ett uns av allvar kvar.

Som sagt testa det? Men SR jämförelsen är fortfarande helt off, tror faktiskt att det hade mått bra av lite mer humor än det har även det förekommer lite mer sedan 4an. Då 6 är ett ganska mörkt och brutalare spel än 5an så ville de nog bryta av med lite nonsens då och då.

Trailers skall man aldrig lita på.

Vill du ha tafflig FC känsla spela dlc till 5an de var pinsamt dåliga.

Medlem

Ett helt okej spel. Körde igenom det på PS5 i julas.

Medlem

Tack för tipset, har dock inte tid.

Medlem

Funkar från 20:00 ikväll på xbox. Xbox live krävs.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Titta på vapnen och dina följeslagare så känns det mer Saints Row än Far Cry. Finns ju inte ens ett uns av allvar kvar.

Du kan citera mig, jag är den enda som skrivit det. Mitt svar till din kommentar är samma som till talaren ovan: Titta på vapnen och dina följeslagare så känns det mer Saints Row än Far Cry. Finns ju inte ens ett uns av allvar kvar.

Fast det finns det ju visst. Sen är det ju inte Last of us. Men det är ju inte bara plojj. Då har du som sagt inte spelat spelet.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Fast det finns det ju visst. Sen är det ju inte Last of us. Men det är ju inte bara plojj. Då har du som sagt inte spelat spelet.

Det måste jag inte, såg lanseringsfilmen, läste artiklar. Man måste inte spela ett spel som verkar totalt ointressant och som jag anser tar serien i fel riktning.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Det måste jag inte, såg lanseringsfilmen, läste artiklar. Man måste inte spela ett spel som verkar totalt ointressant och som jag anser tar serien i fel riktning.

Lol, det är ju som att säga att man inte behöver se sagan om ringen för "jag har hört och sett trailer på att den är bra." Löjligt beteende.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Lol, det är ju som att säga att man inte behöver se sagan om ringen för "jag har hört och sett trailer på att den är bra." Löjligt beteende.

Ganska så mycket tvärtom. Om du uppfattar något som bra, så VILL du väl uppleva det? Och om du uppfattar något som DÅLIGT som dessutom kostar pengar, varför vill du utsätta dig för det? Låter snarare som du har någon form av självskadebeteende.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ganska så mycket tvärtom. Om du uppfattar något som bra, så VILL du väl uppleva det? Och om du uppfattar något som DÅLIGT som dessutom kostar pengar, varför vill du utsätta dig för det? Låter snarare som du har någon form av självskadebeteende.

Att snacka skit om saker man inte ens upplevt är barnsligt. Man kan kolla på en sak och tänka "det där är nog inget för mig." Men att snacka skit och hata på ett spel/film/bok man aldrig spelat/sett/läst. Urlöjligt! Dock ibland så kan man ju tro en del recensenter jobbar precis så som du ser på saker!:)

1
Skriv svar