Massa nytt om Pokémon Scarlet och Violet: världen, berättelsen, trailer

Robot
Massa nytt om Pokémon Scarlet och Violet: världen, berättelsen, trailer
Inaktiv

Jag kände till en början ”Wow, detta skulle jag vilja ha” men just nu känner jag ingenting sådant.

Kul att spela i multiplayer med mera men det skulle bli för tråkigt för mig.
Ett sådant fan av Pokémon är jag inte.

Avstängd

Fattar inte hur det kan se så jävla uselt ut, och jag fattar inte hur det kan vara så populärt.

Såg lite meeeehh ut tycker jag.
Inget fan av den där kristalliserar saken man kunde gör med Pokemon, såg för jävla fult ut och tråkigt


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av fejksson:

Fattar inte hur det kan se så jävla uselt ut, och jag fattar inte hur det kan vara så populärt.

Håller helt med men Pokémon fans sväljer allt, därför spelen aldrig gör några stora framsteg.

Multiplayern är rolig, brukade vara ett Pokémon fan själv och lirat massa PvP på Pokemonshowdown (PvP emulator). Imo är PvPn det enda roliga med spelen, lirar lite Pokémon Go men har verkligen tröttnat på konsolspelen.

Kan förstå att folk gillar samlar aspekten men singleplayern är så jävla värdelös, ett av de sämsta RPGn. Spel måste inte vara svåra men Pokémon är hyper easy mode, vad är det roliga i det?

Medlem

Oj.. Det såg.... Gammalt ut. Har inte spelat pokémon sedan gameboy color, men jag får inte direkt känslan av att de har tagit några jättekliv framåt på 20 år.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

1
Skriv svar