Xbox Game Pass - Augusti 2022 - Part 1

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Augusti 2022 - Part 1

Dags för augustis första laddning spel till Xbox Game Pass. Ett par spel direkt på releasedagen blir det såsom Two Point Campus och Turbo Golf Racing (XSX|S enbart) och Ubisoft fortsätter att lägga till spel i sakta mak, den här gången i form av Ghost Recon: Wildlands.

I övrigt lite smått o gott, främst till PC, med Shenzen I/O, Expeditions: Rome, Offworld Trading Company och Cooking Simulator. Dessutom så kommer den försenade säsong 7 till Sea of Thieves äntligen den 4 augusti.

För de med Xbox Game Pass Ultimate så finns det nya perks att plocka hem till Fall Guys, Skate 3 och The Elder Scrolls Online.

Julis spelskörd hittar ni här:
Xbox Game Pass - Juli 2022 - Part 1
Xbox Game Pass - Juli 2022 - Part 2

Nya titlar:

Ghost Recon Wildlands (ute nu, konsol+PC+cloud)

Shenzen I/0 (4 aug, PC)

Turbo Golf Racing (4 aug, konsol+PC+cloud)

Two Point Campus (9 aug, konsol+PC+cloud)

Cooking Simulator (11 aug, konsol+PC+cloud)

Expeditions: Rome (11 aug, PC)

Offworld Trading Company (11 aug, PC)

Som vanligt så lämnar några spel tjänsten, för den här gången. Den 15 augusti: Boyfriend Dungeon, Curse of the Dead Gods, Library of Ruina, Starmancer, Train Sim World 2.

Xbox Game Pass

#xbox-game-pass #xbox #pc #cloud-gaming #nyhetstips


signatur

Jump in.

Avstängd

Kan inte se wildlands har släppts eller ska släppas i appen

Medlem
Skrivet av fejksson:

Kan inte se wildlands har släppts eller ska släppas i appen

Jodå, det finns där, du kanske behöver uppdatera eller nått


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Gnällkuk

Helvete vad stark förstadel! Taggad!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

FM-guru
F.d. Sisyr

Bra grejer. Rekommenderar Rome. Själv ska jag sätta tänderna i Two Point.

Medlem

Ghost Recon Wildlands , är det någon idé att ens spela det singel player?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Coolt, kommer absolut att testa Rome och Wildlands. Eventullt Campus också.

Medlem
Skrivet av korvmos:

Ghost Recon Wildlands , är det någon idé att ens spela det singel player?

Började spela Wildlands solo för några veckor sedan och jag tycker det funkar bra. Verkligen inte så förtjänt av sitt dåliga rykte som en del säger. Nu gillar jag Ubisoft-formulan i spel och gör du också det tycker jag verkligen att du ska ge det en chans.

Ett par trevliga spel där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av greb1989:

Började spela Wildlands solo för några veckor sedan och jag tycker det funkar bra. Verkligen inte så förtjänt av sitt dåliga rykte som en del säger. Nu gillar jag Ubisoft-formulan i spel och gör du också det tycker jag verkligen att du ska ge det en chans.

Tack för svar, då ska jag ge det en chans
Spelat alla AC och nu senast från ubisoft blev det FC5 så låter som det kan bli en go spelupplevelse för mig!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Skribent
Skrivet av greb1989:

Började spela Wildlands solo för några veckor sedan och jag tycker det funkar bra. Verkligen inte så förtjänt av sitt dåliga rykte som en del säger. Nu gillar jag Ubisoft-formulan i spel och gör du också det tycker jag verkligen att du ska ge det en chans.

Skrivet av korvmos:

Tack för svar, då ska jag ge det en chans
Spelat alla AC och nu senast från ubisoft blev det FC5 så låter som det kan bli en go spelupplevelse för mig!

Det är väl främst Breakpoint som fått skit (även om det blivit bättre med uppdateringar). Wildlands går utmärkt att spela själv eller med kompisar.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av korvmos:

Tack för svar, då ska jag ge det en chans
Spelat alla AC och nu senast från ubisoft blev det FC5 så låter som det kan bli en go spelupplevelse för mig!

Jag köpte faktiskt Wildlands för en vecka sedan, för att spela solo.

Det funkar bra än sålänge. Gillar gameplayet starkt. Man kan gå stealth och combat känns väldigt bra när det behövs.

Medlem
Skrivet av korvmos:

Ghost Recon Wildlands , är det någon idé att ens spela det singel player?

Håller med de andra här. Har kört singleplayer sen det släpptes (på PC) då jag spyr på multiplayer och jag har haft riktigt kul!
Jagat varenda resurs på kartan då jag är completionist.
Man får ta det för vad det är, lite hjärndött köttande med kanske inte Nordeuropas bästa story.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det är väl främst Breakpoint som fått skit (även om det blivit bättre med uppdateringar). Wildlands går utmärkt att spela själv eller med kompisar.

Så är det! Jag som blandar ihop saker och ting... Kul att höra då jag har Breakpoint inplastat och redo att ta tag i när jag är klar med Wildlands 😅

Skribent
Skrivet av greb1989:

Så är det! Jag som blandar ihop saker och ting... Kul att höra då jag har Breakpoint inplastat och redo att ta tag i när jag är klar med Wildlands 😅

Det blir ju lite hur man spelar det också. Går du bara in och köttar allt så blir det ganska "tradigt". Men tar man tid på sig, gör upp strategier och gör saker sneaky så blir det riktigt roligt. Riktigt kul blir det om man kör med en kompis som är med på att köra samma strategi.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det står att man bara får spela Wildlands i 5 timmar enligt Xbox-appen i Windows.

Medlem
Skrivet av StenmanJones:

Det står att man bara får spela Wildlands i 5 timmar enligt Xbox-appen i Windows.

Nä, det är väl bara testversionen som man kan få även utan Game Pass. Står ju Standard Edition så borde vara lugnt.

Medlem

Tur att det inte var något direkt upphetsande för mig personligen, är fast i Xenoblade Chronicles 3 i förmodligen 100+ timmar till innan jag tittar åt PCn och Game Pass igen. Möjligen är Two Point Campus lite intressant, men har redan Hospital som jag lade 10 timmar på för något år sedan att spela mer av om och när jag är sugen på den typen av spel.
Klassar denna omgång tillägg i tjänsten som "stabil, men inte för mig".

Medlem

Wildlands är låst till 30 fps, annars hade det nog varit värt att spela.

Ambassadör
Xbox
Naraka: Bladepoint - Showdown kampanjläge släpps imorgon!

Naraka: Bladepoint får sitt utlovade kampanjläge imorgon den 5:e augusti. Ingår så klart med Xbox Game Pass!

Källa


signatur

Jump in.

1
Skriv svar