Incest är väck i The Sims 4

Robot
Incest är väck i The Sims 4

Liksom åldrande i expressfart. Hurra!

#the-sims-4


Medlem

Fasen också, kommer bli fett stelt i huset nästa gång jag startar spelet…

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Inget The Sims i Tornedalen..

Medlem

Det hade ju varit uppfriskande med ett spel som frångick normen. Det hade varit kul om de körde all-in och lanserade buggen i husdjursexpansionerna också.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Jag spelar inte sims, men jag hade velat se en gigantisk inavlad familj som lever under samma tak i stil med "big brother". Det ska vara smutsigt/förfallet, alla ligger med alla, har barn med varandra till den grad att man inte längre kan hålla koll på släktträdet. Tonvis med svartsjuka, intriger och relationsdrama sinsemellan

...totalt kaos helt enkelt.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Gnällkuk
Skrivet av Sergey:

Jag spelar inte sims, men jag hade velat se en gigantisk inavlad familj som lever under samma tak i stil med "big brother". Det ska vara smutsigt/förfallet, alla ligger med alla, har barn med varandra till den grad att man inte längre kan hålla koll på släktträdet. Tonvis med svartsjuka, intriger och relationsdrama sinsemellan

...totalt kaos helt enkelt.

https://i.gifer.com/5EG.gif

Plus att ena föräldern får sluta jobba för att kunna ta hand om hälften av barnen eftersom de är utvecklingsstörda i olika grad.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Om det inte redan finns en mod kommer det komma snart.

Medlem

Suck.
Då får man gå tillbaka till CK3 om man vill ha incest.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Hello stepbrother!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Där har funnits mod för det länge. Allt går om man vill.

Medlem

Men aauw, jag som hade sett fram emot att romantisera med storasyrran jag aldrig fick…ifall jag hade spelat Sims. Suck, oh well.

Medlem

Fan vas tråkigt. Kan saker inte få vara lite kontroversiella.

MEG
Medlem

För en gångsskull så verkar alla på forumet vara övverens, intressant ämne dock att "samlas" kring 😀


signatur

Death is only the beginning

Incest incest familjen fest


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar